ik vind er niks aanquote:
Ook visagie volgens mij?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jolien haar haren worden door een vriendin geverfd. Ze moeten daar alles gewoon zelf doen, hebben enkel een kleedkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook visagie volgens mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook visagie volgens mij?Ja laagje poeder voor de camera’sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jordy ziet er zeker goed uit in z'n pakkie. Ook flink afgevallen nog de laatste weken zo te zien. En een megabruine kop!quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind het lichtblauwe pak bij Jordy ook mooi staan en het witte bij Mattie. Ze zien er alle 3 mooi uit![]()
vindt het overhemd er een beetje cheapy uitzienquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:57 schreef Inka het volgende:
Volgens mij hangt er nog een kaartje aan de binnenkant van het overhemd van Jordy .
Hangt bij Matt ook nogquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:57 schreef Inka het volgende:
Volgens mij hangt er nog een kaartje aan de binnenkant van het overhemd van Jordy .
ja vond ik ook al vreemd...finalisten moeten het zelf doen en genodigde zitten in de visagiequote:Op vrijdag 4 april 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
Laat ze even een kapper sturen voor Sharice
dat zou het zo mooi afmaken
Worden alleen een beetje gepoederd hoorde ik net...quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja vond ik ook al vreemd...finalisten moeten het zelf doen en genodigde zitten in de visagie
Jolien zat bij een kapster.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Worden alleen een beetje gepoederd hoorde ik net...
quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Worden alleen een beetje gepoederd hoorde ik net...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |