inderdaad zondequote:Op vrijdag 4 april 2025 18:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En wij hebben de streams gezien, vooral die in de nacht. Maar het spel is voorbij, waarom zoveel wrok?
dat zat ik net ook te bedenkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:44 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk best absurd dat alle oud-bewoners een visagist en kapper kunnen bezoeken daaro en dat de 3 hoofdrolspelers het zelf uit mogen zoeken?
voordat ze op tv komen worden ze nog een beetje bijgepoederdquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:44 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk best absurd dat alle oud-bewoners een visagist en kapper kunnen bezoeken daaro en dat de 3 hoofdrolspelers het zelf uit mogen zoeken?
Ze was vanmorgen pissig op matti om iets wat zowel matti als sharice als jordy vanmorgen hebben gezegd. Maar alleen matti moet het ontgelden bij die buldog..quote:
Zegt meer over hun dan over de finalisten, die het gewoon leuk hebben gehad de laatste tijd en leuk met elkaar zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
inderdaad zonde
en dan dat gestook
nee
echt totaal niet passend
Tja buldog...waarom dit dan?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze was vanmorgen pissig op matti om iets wat zowel matti als sharice als jordy vanmorgen hebben gezegd. Maar alleen matti moet het ontgelden bij die buldog..
Hoe Jane te keer gaat op x en insta naar de finalistenquote:
Meer een chihuahua, keffertje dat snel jankt wanneer er tegenstand isquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze was vanmorgen pissig op matti om iets wat zowel matti als sharice als jordy vanmorgen hebben gezegd. Maar alleen matti moet het ontgelden bij die buldog..
Is dus haar eigen kapster hoor ik netquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Verstandig van Jolien om d'r haar bij de visagie te laten verven, scheelt weer een kappersbezoekje
van minimaal ¤200
Ik begrijp steeds beter dat Jorda het op een lopen heeft gezet. Ik hoop dat hij veilig is, met een vrouw die zo wraakzuchtig, maar ook hysterisch is. Of was dat hysterische lachen en huilen toneelspel?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
vond het al bijzonderquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is dus haar eigen kapster hoor ik netdus misschien wel betaald
Eehhmm... bigdogwoofwoof? En als ze zo roept vind ik het meer een buldog? Klein met een grote bek?quote:
Zijn er wel genoeg deuren daar waar ze zich theatraal tegen aan kan werpenquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:48 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Meer een chihuahua, keffertje dat snel jankt wanneer er tegenstand is
quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp steeds beter dat Jorda het op een lopen heeft gezet. Ik hoop dat hij veilig is, met een vrouw die zo wraakzuchtig, maar ook hysterisch is. Of was dat hysterische lachen en huilen toneelspel?
Jolien haar haren worden door een vriendin geverfd. Ze moeten daar alles gewoon zelf doen, hebben enkel een kleedkamerquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zat ik net ook te bedenken
Jolien krijgt zelfs haar haren geverfd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |