Minimaal 8 gaan eruit voor de finalequote:Op zondag 20 april 2025 13:23 schreef koffieleuk het volgende:
3/10 Chinezen zo goed als naar ronde 2 en dan zijn er pas 4 in actie geweest
Jammer van Barry. Ik vind die Vafaei maar een rare kwibus.quote:Op zondag 20 april 2025 23:40 schreef koffieleuk het volgende:
Decider bij Hawkins/Vafaei. Splitscreenen gaat lekker
Vind ik ook. Verder echt wel een prima speler als ie gefocust isquote:Op zondag 20 april 2025 23:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jammer van Barry. Ik vind die Vafaei maar een rare kwibus.
Hoop wel dat Wakelin dit uit het vuur gaat slepen. Al moet ie dan niet zulke acties uithalen.
Prima dat die tergend saaie Hawkins eruit ligtquote:Op maandag 21 april 2025 00:09 schreef Zorro het volgende:
Erg mooi.
Wakelin dan. Vafai ipv Hawkins is minder leuk.
Het is dan ook niet vanwege Hawkins dat ik het jammer vind.quote:Op maandag 21 april 2025 12:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Prima dat die tergend saaie Hawkins eruit ligt
Ding speelt slecht(er) dan normaal vanwege het slechte spel van Surety.quote:Op maandag 21 april 2025 17:09 schreef koffieleuk het volgende:
Zak Surety heeft een dikke knuffel nodig. Ding ook niet al te best maar wel een verdiende 4-0
Ik zat net te denken, nog even en je verwart hem met Michael van Gerwen.quote:Op maandag 21 april 2025 22:11 schreef Szura het volgende:
Higgins komt ieder jaar een paar kilo zwaarder terug in the Crucible
nou nou nou nou nou nouquote:Op dinsdag 22 april 2025 15:51 schreef Zorro het volgende:
Ronnie moet dit winnen. Ten eerste omdat ik dat sowieso wil, maar ook tegen elke andere tegenstander van Carter was ik voor de tegenstander geweest. Zelfs Selby.
Daarom ook gewoon op de BBCquote:Op dinsdag 22 april 2025 16:20 schreef DrMarten het volgende:
Waarom Eurosport die Rudy Bauwens nog steeds als commentator houdt blijft mij een raadsel.
Zo irritant die man.
Die zenden helaas veel minder uit. Nu wel, maar je bent toch regelmatig van Eurosport afhankelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon op de BBC
100 keer liever dan die Nederlander. Wat heb ik daar een hekel aan zeg. Alex Lely?quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:20 schreef DrMarten het volgende:
Waarom Eurosport die Rudy Bauwens nog steeds als commentator houdt blijft mij een raadsel.
Zo irritant die man.
Dat sowieso wanneer mogelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon op de BBC
KPN levert inderdaad maar 1 audiokanaal mee.quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die zenden helaas veel minder uit. Nu wel, maar je bent toch regelmatig van Eurosport afhankelijk.
Schijnbaar kun je, als je Ziggo hebt kiezen voor Engels commentaar, maar bij KPN krijg ik dat niet voor elkaar
Die heeft tenminste wat meer spelinzicht. Die Belg ziet iedere keer plants liggen die er niet zijn. Is er heilig van overtuigd dat er echt van die ene bal safe gespeeld moet worden en is dan verbaasd als er gewoon een bal gepot wordt die redelijk duidelijk was....quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
100 keer liever dan die Nederlander. Wat heb ik daar een hekel aan zeg. Alex Lely?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |