Ik wil ook best 100 miljard van Bill Gates zijn vermogen schenken aan het goede doel.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bill Gates heeft 100 miljard van zijn totale vermogen van 264 miljard aan goede doelen geschonken, ik stel voor dat iedere mens op deze planeet hetzelfde gaat doen.
Heet dat niet gewoon diefstal?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil ook best 100 miljard van Bill Gates zijn vermogen schenken aan het goede doel.
Ik geef je een seintje zodra ik 264 miljard heb.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bill Gates heeft 100 miljard van zijn totale vermogen van 264 miljard aan goede doelen geschonken, ik stel voor dat iedere mens op deze planeet hetzelfde gaat doen.
Gewoon 1/3 weggeven.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef je een seintje zodra ik 264 miljard heb.
Al jaren donateur van het KWF hierquote:Op woensdag 2 april 2025 22:51 schreef UitStraling het volgende:
De meeste mensen geven nog geen tientje vrijwillig aan Oemfoefoe en z'n vriendjes uit op jaarbasis.
Ik zag vandaag bij de Jumbo 1 + 1 gratis op Ben en Jerry maar ik heb mij nog ingehouden. Het is nu ¤4 per pot dus waarschijnlijk ga ik het morgen toch kopen.quote:
krijgt de jumbo op dinsdag niet nieuwe aanbiedingen?quote:Op woensdag 2 april 2025 23:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag vandaag bij de Jumbo 1 + 1 gratis op Ben en Jerry maar ik heb mij nog ingehouden. Het is nu ¤4 per pot dus waarschijnlijk ga ik het morgen toch kopen.
In Nederland hebben mensen veelal meer goesting in drank, drugs, Limburgse vlaaien, computerspelletjes en LEGO.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Was vandaag bij mensen die hadden naast hun 2 banen een stichting (die goed liep) waarvan alle opbrengst ging naar gezinnen in de omgeving die ondersteuning nodig zijn. En geen geld maar bv leermiddelen voor de kinderen, hulp bij zoeken naar werk, een fiets, een auto wanneer nodig voor werk.
Vond ik wel nobel.
Dat klopt, ze zochten mensen die echt willen werken maar in armoede waren geraakt en gaven dus ook geen geld of speelgoed maar dingen die ze weer op rails bracht, zoals een karakter.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Nederland hebben mensen veelal meer goesting in drank, drugs, Limburgse vlaaien, computerspelletjes en LEGO.
Nee woensdag.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
krijgt de jumbo op dinsdag niet nieuwe aanbiedingen?
Oehquote:Op woensdag 2 april 2025 23:21 schreef Fogel het volgende:
Iemand heeft de nachtverlichting aangezet![]()
[ link | afbeelding ]
Maar ik heb helemaal geen zin om al die onzin nog al die tijd te moet lezen en zien.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel, hoe meer ze zichzelf belachelijk maken, hoe beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |