Voldoet aan de verwachting. Prijs van Switch 1 + inflatie en dan iets hoger omdat de chipmarkt nog een beetje oververhit is.quote:
MKW heeft voor altijd een speciaal plekje in mijn hartquote:Op woensdag 2 april 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
die had ik op de eerste Wii.
was erg ver en toen deed ie het niet meer
Ahw!quote:Op woensdag 2 april 2025 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
MKW heeft voor altijd een speciaal plekje in mijn hart
daar staan vast straks meer van op marktplaatsquote:Op woensdag 2 april 2025 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Gaat nu iedereen z'n andere Switch dumpen?
is dat zo, waarom? Ik heb iets gemistquote:Op woensdag 2 april 2025 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Gaat nu iedereen z'n andere Switch dumpen?
Switch 2.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat zo, waarom? Ik heb iets gemist
Omdat er een nieuwe komt.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat zo, waarom? Ik heb iets gemist
das stomquote:Op woensdag 2 april 2025 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dit gaat dus helemaal mis. Kennelijk kan je niet met iemand anders zijn cc betalen.
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scheelt weer, het is toch veel te druk overal.
Ik heb bij bumble wel eens 2,99 betaald om alle matches te zien en ook wel eens betaald om een gemiste match terug te halenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Bumble doet heel erg z'n best om je te laten betalen
'Je hebt een match gemist!'
LAAT ZIEN DAN GODVERDOMME. Ik ben hersendood aan het swipen, nu weet ik nog niets
skande!! nu zit er veel minder groenten in dat hoort!quote:Op woensdag 2 april 2025 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk ik vind de mousaka ook wel geslaagd
Ik had alleen niet genoeg ruimte in mijn ovenschaal voor alle aubergine
Die heb ik nog nooit gehadquote:Op woensdag 2 april 2025 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk ik vind de mousaka ook wel geslaagd
Ik had alleen niet genoeg ruimte in mijn ovenschaal voor alle aubergine
Volgens de Belgen is het een vruchtgroente, net als een tomaat.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
skande!! nu zit er veel minder groenten in dat hoort!
(of is aubergine een ook een fruit?)
Ik zie mezelf dat niet zo snel doen. Dit is meer nieuwsgierigheid dan spijt ofzo, ik swipe met goede reden naar links.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb bij bumble wel eens 2,99 betaald om alle matches te zien en ook wel eens betaald om een gemiste match terug te halen
Beiden waren het geld waard tho
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Bumble doet heel erg z'n best om je te laten betalen
'Je hebt een match gemist!'
LAAT ZIEN DAN GODVERDOMME. Ik ben hersendood aan het swipen, nu weet ik nog niets
Ik ga eens uitzoeken wat er zoal in het zakje met kruiden zat. Want dan koop ik de ingrediënten los en laat ik de courgette wegquote:Op woensdag 2 april 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehadMaar nu heb je wel een goed excuus om een nieuwe ovenschaal uit te gaan zoeken
Voel je je ook genaaid.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:48 schreef Nizno het volgende:
Hallooooooooooooooo Jumbo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jumbo-stickers niet van ramen af te krijgen: 'Moet nieuwe ruit bestellen'
[ afbeelding ]
Oh ik zou eerder de aubergine dan de courgette weglatenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga eens uitzoeken wat er zoal in het zakje met kruiden zat. Want dan koop ik de ingrediënten los en laat ik de courgette weg
Je laat een SWOT-analyse los op elke dame voordat je swipet?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie mezelf dat niet zo snel doen. Dit is meer nieuwsgierigheid dan spijt ofzo, ik swipe met goede reden naar links.
Dit gaat echt helemaal niks worden. Ik ga ze maar adviseren om die betaling via het reisbureau te doen of zoquote:
en niet een een orgasmequote:
Nou ja, aubergine is wel redelijk essentieel voor mousaka hoorquote:Op woensdag 2 april 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik zou eerder de aubergine dan de courgette weglaten
Bom d’r op?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een kloteland dat UK. Haatte het vanochtend al maar goed. Nu helemaal.
Ja dat welquote:Op woensdag 2 april 2025 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, aubergine is wel redelijk essentieel voor mouska hoor
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een kloteland dat UK. Haatte het vanochtend al maar goed. Nu helemaal.
In de VS hebben ze de ESTA al jaren, en dat gaat eigenlijk altijd vrij probleemloosquote:Op woensdag 2 april 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Gaat leuk worden dan, want volgens mij gaan meer landen het zo invoerenSucces he.
Ik heb er ongeveer 0,0 vertrouwen in dat het mijn ouders zou lukken die procedure te doorlopen. Hoe akkelijk het ook is, ook al kan je met iDeal betalen (vast niet). Dit is ON MO GE LIJK.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de VS hebben ze de ESTA al jaren, en dat gaat eigenlijk altijd vrij probleemloos
Moet je het wel snappen.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de VS hebben ze de ESTA al jaren, en dat gaat eigenlijk altijd vrij probleemloos
Ja maar ligt dat dan aan je ouders of aan een heel land?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er ongeveer 0,0 vertrouwen in dat het mijn ouders zou lukken die procedure te doorlopen. Hoe akkelijk het ook is, ook al kan je met iDeal betalen (vast niet). Dit is ON MO GE LIJK.
Dit was ook nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 2 april 2025 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie mezelf dat niet zo snel doen. Dit is meer nieuwsgierigheid dan spijt ofzo, ik swipe met goede reden naar links.
Ik scan elk profiel gewoon voor afknappers. De SWOT analyse komt pas als die er niet zijn.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je laat een SWOT-analyse los op elke dame voordat je swipet?
Allebei. Ik heb er meer last van dan nodig is dus het moet EXTERMINATEquote:Op woensdag 2 april 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ligt dat dan aan je ouders of aan een heel land?
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik scan elk profiel gewoon voor afknappers. De SWOT analyse komt pas als die er niet zijn.
Heb ik bij wat m'n eerste like zou zijn gedaanquote:Op woensdag 2 april 2025 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit was ook nieuwsgierigheidmaar soms swipe ik echt alles naar links en dan denk ik later 'OH WACHT', te laaaat
Als je Fles als zoon hebt kom je nooit meer je dorpje uit.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je Fles als zoon hebt is dat nooit Fles zijn schuld.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je Fles als zoon hebt kom je nooit meer je dorpje uit.
Op naar de volgende likequote:Op woensdag 2 april 2025 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik bij wat m'n eerste like zou zijn gedaan
Maar goed, jammer dan.
Beetje dom ook van mensen om stickers veel tel ang te laten zitten.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:48 schreef Nizno het volgende:
Hallooooooooooooooo Jumbo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jumbo-stickers niet van ramen af te krijgen: 'Moet nieuwe ruit bestellen'
[ afbeelding ]
Ga je het nou goed praten of zoquote:Op woensdag 2 april 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat er halfjes BINNEN komenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:58 schreef UitStraling het volgende:
Misschien weert het UK zo halfjes binnen de landsgrenzen?
Dan kunnen ze je ook vragen om een sudoku te maken bij het douanepoortjequote:Op woensdag 2 april 2025 19:58 schreef UitStraling het volgende:
Misschien weert het UK zo halfjes binnen de landsgrenzen?
of eerst eens kijken naar wat ze zelf binnen de grenzen hebben aan minderbegaafden.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kunnen ze je ook vragen om een sudoku te maken bij het douanepoortje
iDeal is dan ook echt een Nederlands dingetje, in het buitenland kennen ze dat allemaal nietquote:Op woensdag 2 april 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Natuurlijk kun je op zo'n app niet met iDeal betalen![]()
Je zou een leuk tussenbureautje kunnen nemen dat het van je overneemt en waar je dan met een toeslag wel met iDeal kunt betalen.
Maar dat is nu het probleem niet, het probleem is dat je ouders iets niet snappen en jij een kloppende ader op je voorhoofd hebt.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je het nou goed praten of zo![]()
Dit is pure centenklopperij waar alleen goedwillende mensen last van hebben en wat geen enkel reëel probleem oplost.
Ja daaromquote:Op woensdag 2 april 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
iDeal is dan ook echt een Nederlands dingetje, in het buitenland kennen ze dat allemaal niet
Dat ging toch een andere naam krijgen omdat ze op zo'n Europees systeem zouden overgaan?quote:
jaquote:Op woensdag 2 april 2025 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is nu het probleem niet, het probleem is dat je ouders iets niet snappen en jij een kloppende ader op je voorhoofd hebt.
I don’t cry when you cut me, but you do. What am I?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kunnen ze je ook vragen om een sudoku te maken bij het douanepoortje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op woensdag 2 april 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ging toch een andere naam krijgen omdat ze op zo'n Europees systeem zouden overgaan?
Is vast niet binnen een week geregeld.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ging toch een andere naam krijgen omdat ze op zo'n Europees systeem zouden overgaan?
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I don’t cry when you cut me, but you do. What am I?It has hands but cannot clapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Een halfje?quote:
Dat laatste vooral. Ik bedoel, ik ben druk genoeg met mijn eigen shit. Waarom moet de hele wereld nog meer shit op mij laden. DONDER GEWOON OP>quote:Op woensdag 2 april 2025 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is nu het probleem niet, het probleem is dat je ouders iets niet snappen en jij een kloppende ader op je voorhoofd hebt.
'Joe is het goed als ik er zaterdag even rustig naar kijk?'quote:Op woensdag 2 april 2025 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Ik bedoel, ik ben druk genoeg met mijn eigen shit. Waarom moet de hele wereld nog meer shit op mij laden. DONDER GEWOON OP>
quote:
quote:Vooral voor Duitse gebruikers is de invoering van Wero een grote stap vooruit: zij kunnen met Wero 24 uur per dag geld overmaken of ontvangen, ook in het weekend en op feestdagen. Via het traditionele bankensysteem was dit in Duitsland nog niet mogelijk, waardoor je tot de volgende werkdag moest wachten om te kijken of je betaling binnen was. Dit is de reden waarom PayPal in Duitsland is uitgegroeid tot een populair alternatief. In Duitsland wordt Wero dan ook vooral gezien als een PayPal-alternatief.
https://www.iculture.nl/nieuws/wero-betaalsysteem-europa/
https://tweakers.net/nieu(...)egin-2026-duren.html
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Ik bedoel, ik ben druk genoeg met mijn eigen shit. Waarom moet de hele wereld nog meer shit op mij laden. DONDER GEWOON OP>
Nee ik wil gewoon helemaal niet meer naar de Joekee.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Joe is het goed als ik er zaterdag even rustig naar kijk?'
Ja die Duitsers lopen met sommige dingen nogal achterquote:
Adem in Fles, adem inquote:Op woensdag 2 april 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon helemaal niet meer naar de Joekee.
Maar goed we hebben al van alles geboekt en MIJN sta is wel gelukt dusjah. Wat is het probleem. Maar stik even de grafteringmoord in je hele klotegezeik man. Laatste keer naar dat kutland. Sterf..
Die zullen straks wel gaan klagen dat je er geen contant geld mee kunt versturenquote:Op woensdag 2 april 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die Duitsers lopen met sommige dingen nogal achter
Hij is twee jaar geldig dus je kan nog even.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed we hebben al van alles geboekt en MIJN sta is wel gelukt dusjah. Wat is het probleem. Maar stik even de grafteringmoord in je hele klotegezeik man. Laatste keer naar dat kutland. Sterf..
Leukquote:Op woensdag 2 april 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is twee jaar geldig dus je kan nog even.
First World Problemsquote:Op woensdag 2 april 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind je?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En weer uit. Is ook belangrijk
Nee gewoon blijven inademenquote:Op woensdag 2 april 2025 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En weer uit. Is ook belangrijk
Die van mij is denk ik nog wel een jaartje geldig, ben benieuwd wat ze inmiddels voor die dingen durven te vragen bij het gemeentehuisquote:Op woensdag 2 april 2025 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Beetje jammer dat mijn paspoort over een paar maanden verloopt, kan ik weer dokken.
mijn IDkaart is al verlopen.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Beetje jammer dat mijn paspoort over een paar maanden verloopt, kan ik weer dokken.
Het gezeur met je ouders, dat ding, of het uitademen?quote:
Die van mij is al jaren verlopen, zou ook niet weten waarom ik die nog zou halen als ik al een rijbewijs en paspoort hebquote:
afzinken die klotezooiquote:Op woensdag 2 april 2025 20:12 schreef UitStraling het volgende:
En zo houden we Albion gevrijwaard van gekkies en randdebielen..
Ach, ze hebben oppermongooltje Starmer aan het roer staan.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:12 schreef UitStraling het volgende:
En zo houden we Albion gevrijwaard van gekkies en randdebielen..
Maar dat is in elk land. En hij is niet eens door het volk verkozen dacht ik.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze hebben oppermongooltje Starmer aan het roer staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |