Ja zo kijk je dan over het algemeen ook jaquote:
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Al is dat beter dan moeten overgeef als je maag leeg is
Je hele bovenlijf trekt pijnlijk samen en dan komt er alleen een zielig beetje maagzuur uit
HUUUUUUUUUU
Eet ik morgenquote:Op woensdag 2 april 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
Ik heb al die dingen nog nooit gehad
Aardappel Anders
Ik heb het zelfs nog nooit geroken denk ikquote:Op woensdag 2 april 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, snap niet dat mensen dat kunnen eten, word altijd al misselijk als ik dat spul ruik
We kunnen het ook over tijgermuggen hebben.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:43 schreef essnhills het volgende:
Goed onderwerp wel weer
Waar is @:4everblackeyed? Die zou trots op ons zijn
quote:
het is net zo gemakkelijk en simpel te bereiden als chicken tonight.quote:
Ik ben heul geen mugquote:Op woensdag 2 april 2025 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We kunnen het ook over tijgermuggen hebben.
Ik ben nu extra gemotiveerd om m'n hor aan te leggen.
Je hebt vast wel eens een collega gehad die dat op zijn brood smeerdequote:Op woensdag 2 april 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs nog nooit geroken denk ik
Zijn die dingen gesignaleerd in Nederland dan?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We kunnen het ook over tijgermuggen hebben.
Ik ben nu extra gemotiveerd om m'n hor aan te leggen.
lijkt of het regent als altijdquote:
Makkelijker zelfs. wmbquote:Op woensdag 2 april 2025 20:45 schreef Haags het volgende:
[..]
het is net zo gemakkelijk en simpel te bereiden als chicken tonight.
Vooral fijn als je laat thuis bent.
Een ovenschotel en laat thuis klopt niet bij elkaar hoorquote:Op woensdag 2 april 2025 20:45 schreef Haags het volgende:
[..]
het is net zo gemakkelijk en simpel te bereiden als chicken tonight.
Vooral fijn als je laat thuis bent.
Hmm neequote:Op woensdag 2 april 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt vast wel eens een collega gehad die dat op zijn brood smeerdeZo'n weeïge zure lucht
Maar het regentquote:
nee dat is waar.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een ovenschotel en laat thuis klopt niet bij elkaar hoor
Zijn auto vloog hier vlakbij uit de bochtquote:Op woensdag 2 april 2025 20:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Las in het AD dat ie niet meer in leven was
Dan ben jij een geluksvogel. Denk aan de geur van rottende mayo en half vergane uien met een flinke scheut azijnquote:Op woensdag 2 april 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm nee
In het museum maakten we verse broodjes voor onszelf. En op kantoor in Alkmaar ging ik eigenlijk standaard een rondje lopen met de lunch en deden we lopend een broodje ofzo
zonder HEM, zonder HERMANquote:Op woensdag 2 april 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn auto vloog hier vlakbij uit de bocht
dat was die van LTVDK toch?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn auto vloog hier vlakbij uit de bocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |