ahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
i feel like chicken tonight..quote:Op woensdag 2 april 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
Ik heb al die dingen nog nooit gehad
Aardappel Anders
Sandwich Spread
Chicken Tonight..
ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIE, ESSSSSSSSSSSSSSIEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 2 april 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
Aardappel Anders
Sandwich Spread
Chicken Tonight..
Duo Penottiquote:
Morgen duurt de dag even lang als vandaag joh.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
LANGE DAG
BAH...
EN MORGEN WEER
Etto Amaretto Kroketto!!quote:Op woensdag 2 april 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIE, ESSSSSSSSSSSSSSIEEEEEEEEEEEEEE
ESSIE DE BOSTIJGERIN
Niet een minuut of 2 langer?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Morgen duurt de dag even lang als vandaag joh.
En dan begin je gek te doen?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
LANGE DAG
BAH...
EN MORGEN WEER
I can feel it coming in the air tonight!quote:
Genoeg mensen die gaan schuimbekken als ze een Tesla zien rijden.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wel joh, dat apenland nemen we niet meer serieus.
Yup, daarom zegt vlinder dat ik normaal moet doen steedsquote:
Is ook allemaal behanglijm en kots.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
Aardappel Anders
Sandwich Spread
Chicken Tonight..
Is toch gewoon nog steeds allemaal van die zuurige kattenkots in potquote:
Wat gek zeg.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Yup, daarom zegt vlinder dat ik normaal moet doen steeds
hahahahahahahahahaquote:Op woensdag 2 april 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch gewoon nog steeds allemaal van die zuurige kattenkots in pot
Dat heb ik ook allebei nog nooit gegetenquote:Op woensdag 2 april 2025 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook allemaal behanglijm en kots.
met van die brokjesquote:Op woensdag 2 april 2025 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik ook allebei nog nooit gegeten
Kots komt over het algemeen alleen naar buiten
Zit er ook behanglijm in?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch gewoon nog steeds allemaal van die zuurige kattenkots in pot
Jaquote:
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Al is dat beter dan moeten overgeef als je maag leeg is
Je hele bovenlijf trekt pijnlijk samen en dan komt er alleen een zielig beetje maagzuur uit
HUUUUUUUUUU
Ongetwijfeld, snap niet dat mensen dat kunnen eten, word altijd al misselijk als ik dat spul ruikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |