Ik heb de herhaling vandaag gezien, wel uitgekeken. Maar ik had een beetje moeite met het gezeik dat Arjan eigenlijk zogenaamd een betere hoofdrol speelde in die musical dan zijn evenspeler Willem Nijholt, de man is dood en dan steeds maar weer afgeven, bah. Al met al, gescripte gesprekjes, waar ik naar zat te kijken vroeg ik mij echt af, misschien had ik het ook eerder af moeten zetten. En oja, ik vind Arjan een prima talent, maar een onaangenaam mens.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:13 schreef Blues het volgende:
Ik ben dol op het talent van Arjan Ederveen, maar ik word van dit format niet blij.
Afgezet
Dit is maar 1 keer interessant geweest en dat was toen Emile Ratelband in Klasgenoten zat, waar hij volhield dat zijn ouders Joodse onderduikers hadden en die hele klas tegen hem keerde en een boekje opendeed over dat zijn ouders juist bekend stonden als NSB'ersquote:Op donderdag 3 april 2025 11:07 schreef tong80 het volgende:
Weer het afgestompte rijtje omhooggevallen BNers.
Was dat nog bij de NPO en Koos Postuma ? Daar zaten erg leuke afleveringen tussen. Met bv Herman Brood en Jan Cremer.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit is maar 1 keer interessant geweest en dat was toen Emile Ratelband in Klasgenoten zat, waar hij volhield dat zijn ouders Joodse onderduikers hadden en die hele klas tegen hem keerde en een boekje opendeed over dat zijn ouders juist bekend stonden als NSB'ers
Ze heet Lara Grünfeld en als ik het goed zie online doet ze ook dingen in Duitsland. Misschien kun je daar wat mee?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:21 schreef Chiappucci het volgende:
Vond het wel een leuke uitzending met een aantal interessante verhalen.
Weet iemand toevallig of die Lara ergens bekend van is? Ze kwam me vrij bekend voor, maar geen idee waarvan.
Het kwam voorbij in de docu van Emile die op videoland staat. Volgens mij inderdaad met Postema.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was dat nog bij de NPO en Koos Postuma ? Daar zaten erg leuke afleveringen tussen. Met bv Herman Brood en Jan Cremer.
Yes, dankjewelquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ze heet Lara Grünfeld en als ik het goed zie online doet ze ook dingen in Duitsland. Misschien kun je daar wat mee?
Wat te denken van Klasgenoten van Anne Frank....quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was dat nog bij de NPO en Koos Postuma ? Daar zaten erg leuke afleveringen tussen. Met bv Herman Brood en Jan Cremer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |