quote:Op woensdag 2 april 2025 13:35 schreef Rhosyn het volgende:
Zo een vliegtuigje klinkt ook echt zo zomers...
Heel leuk om te zien. Maar wel heel jammer dat die Jolien nou ineens constant om haar nek hangt. Ik kan niet tegen die huichelarijquote:
Ik vind het juist leuk dat ze buiten bij haar blijven en oprecht blij zijn met haarquote:Op woensdag 2 april 2025 13:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heel leuk om te zien. Maar wel heel jammer dat die Jolien nou ineens constant om haar nek hangt. Ik kan niet tegen die huichelarij
quote:Op woensdag 2 april 2025 13:45 schreef spapaars het volgende:
Wel lang deze keer voor de eerlijkste van de 4
Mensen die voor eeuwig in een paar niet zwaarwegende oude dingen blijven hangenquote:Op woensdag 2 april 2025 13:44 schreef mangalie het volgende:
Serieus???
Dat jattende mormel met haar achterbakse streken....Krijgt "we believe in you...
wie zijn we vraag ik me af.? Milena en Jane?
Mooi snel terug naar huis nu![]()
![]()
Zeker.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze gaan al dagen leuk met elkaar om en nu mag Jolien niet bij Sharice staat en met haar geniete? Ze hebben samen BB2 gedaan en hadden samen veel plezier.
Ik denk dat Sharice het wel fijn vindt, dat ze samen met haar genieten en het haar gunnen.
Het misgunnen van dingen is meer hier, dan op de streams.
Vlak voordat dit vliegtuigje kwam zat Jolien Sharice nog zwart te maken bij Mattheus en Jordy. Er is een verschil tussen blij zijn voor iemand en iemand bespringen voor de tv-beelden.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:45 schreef Kajmu het volgende:
Fijn dat zij nu ook een vliegtuig heeft gehad tis haar echt gegund 🥰😍🤩
[..]
Ik vind het juist leuk dat ze buiten bij haar blijven en oprecht blij zijn met haar
Vlak voor het vliegtuigje kwam waren ze samen het eten aan het voorbereiden. Gek dat mensen zulke verschillende dingen zienquote:Op woensdag 2 april 2025 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vlak voordat dit vliegtuigje kwam zat Jolien Sharice nog zwart te maken bij Mattheus en Jordy. Er is een verschil tussen blij zijn voor iemand en iemand bespringen voor de tv-beelden.
quote:Op woensdag 2 april 2025 13:51 schreef ammartje het volgende:
[..]
Vlak voor het vliegtuigje kwam waren ze samen het eten aan het voorbereiden. Gek dat mensen zulke verschillende dingen zien
quote:
Dan zal je vast gelijk hebben, blij dat dat andersom niet het geval is.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]En daarvoor zat ze Sharice zwart te maken. Net zoals ze dat elke dag doet.
Johquote:Op woensdag 2 april 2025 14:04 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus vindt aardappelpuree gewoon geplette aardappel..hij moet het niet en ook de pastinaak niet![]()
Hij dacht dat het vlees kip was maar het is hamlap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |