Maar jij hoeft toch helemaal niet op de kleintjes te letten?quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:13 schreef Grotetijd het volgende:
Beter gewoon bij Thomann bestellen. Duurt hooguit een week i.p.v 2 dagen, betere klantenservice. En producten zijn een stuk goedkoper.
Boss ME-90 is (was) bij Bax 351 euro. Bij Thomann 299. Bij Bax zit de voeding er niet bij, bij Thomann wel. Dat scheelt 15% Ruim. En zo is het bij veel meer producten als je 't gaat vergelijken. Thomann is vaak 10-20% goedkoper.
Dan weet je meer dan m'n bankrekeningquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar jij hoeft toch helemaal niet op de kleintjes te letten?
Dat mag ik wel hopen ja.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan m'n bankrekening
Thomann is topquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:12 schreef Qarrad het volgende:
Ik heb er nog een bestelling uitstaan van 80 euro, dus dat geld ben ik kwijt vrees ik.
Heb gelukkig wel een andere bestelling 1,5 maand geleden geannuleerd toen mijn geduld op was. Die was voor het tienvoudige, dus ben erg blij dat ik die zuurverdiende centen niet ook kwijt ben.
Thomann is er gelukkig nog.
Ik had er ooit eens iets online gekocht wat niet beviel (je kan filmpjes kijken/reviews lezen wat je wil, maar je komt er pas echt achter hoe iets is als je 't zelf ervaart en ze hadden in geen enkel filiaal een demo-product) en besloot dat terug te brengen na 3 dagen. Was een apparaat van 1100 euro.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:17 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Pauper zaak. Wilde je wat in de winkel ophalen, dan was het een half uur wachten tot ze het uit de magazijn hadden gehaald en online klopte die levertijden ook nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Sindsdien alles online gekocht en als iets niet beviel 10000x gecontroleerd en het laten ophalen via hun ophaalservice, nooit gezeik. Altijd prima. Totdat je de klantenservice belt, dan ben je zo 1 uur verder en weet je nog niksDaarom Thomann
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
En volgens mij kom jij hier ergens uit de buurt wegquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
Jammer, mijn P bass komt bij Bax weg.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik had er ooit eens iets online gekocht wat niet beviel (je kan filmpjes kijken/reviews lezen wat je wil, maar je komt er pas echt achter hoe iets is als je 't zelf ervaart en ze hadden in geen enkel filiaal een demo-product) en besloot dat terug te brengen na 3 dagen. Was een apparaat van 1100 euro.Niet Bax z'n probleem dat je te slordig bent om een product van 1100 euro netjes te kunnen retourneren lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Sindsdien alles online gekocht en als iets niet beviel 10000x gecontroleerd en het laten ophalen via hun ophaalservice, nooit gezeik. Altijd prima. Totdat je de klantenservice belt, dan ben je zo 1 uur verder en weet je nog niksDaarom Thomann
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Ben het met je eens dat ik beter had kunnen controleren.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet Bax z'n probleem dat je te slordig bent om een product van 1100 euro netjes te kunnen retourneren lijkt me.
Product gaat al de B-stock op omdat je het niet meer als nieuw kunt verkopen en vervolgens heb je er als bedrijf ook nog werk aan omdat iemand te laks is om het product compleet te retourneren. Zomaar een kabeltje ergens vandaan plukken lijkt me nou niet bepaald een professionele oplossing, 20% is prima te verantwoorden.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat ik beter had kunnen controleren.
Maar 20% rekenen voor een snoertje is wel
Ik kan wegens technische problemen de site niet bereiken maar ze hanteren daar gewoon bepaalde normen voor. Die waren vooraf gewoon op de site in te zien. Verpakking beschadigd = 10% onderdeel kwijt is 20% e.d. Noem maar op.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat ik beter had kunnen controleren.
Maar 20% rekenen voor een snoertje is wel
B-stock vanwege een missend netsnoer wat 8 euro nieuwprijs heeft en ze daar echt in grote getalen hebben liggenquote:Op woensdag 2 april 2025 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Product gaat al de B-stock op omdat je het niet meer als nieuw kunt verkopen en vervolgens heb je er als bedrijf ook nog werk aan omdat iemand te laks is om het product compleet te retourneren. Zomaar een kabeltje ergens vandaan plukken lijkt me nou niet bepaald een professionele oplossing, 20% is prima te verantwoorden.
quote:Op woensdag 2 april 2025 11:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
B-stock vanwege een missend netsnoer wat 8 euro nieuwprijs heeft en ze daar echt in grote getalen hebben liggen
Weet je wat B-Stock is? Een product met duidelijk zichtbare schade of een functie die niet he-le-maal lekker werkt. Een netsnoer wat je zo uit je magazijn kan pakken en het qua voorraad geen drol uitmaakt is toch niet een reden om TWEE HONDERD DERTIG euro in rekening te brengen? Daar koop je 30 netsnoeren voor
quote:Op woensdag 2 april 2025 11:47 schreef Hogwarts het volgende:
Is @:grotetijd Braddie ? Ik vond het al zo gek dat een 2 maanden oude kloon zoveel lof (wel van verstandelijke beperkte) kreeg.
Ja, ik weet wat B-stock is.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
B-stock vanwege een missend netsnoer wat 8 euro nieuwprijs heeft en ze daar echt in grote getalen hebben liggen
Weet je wat B-Stock is? Een product met duidelijk zichtbare schade of een functie die niet he-le-maal lekker werkt. Een netsnoer wat je zo uit je magazijn kan pakken en het qua voorraad geen drol uitmaakt is toch niet een reden om TWEE HONDERD DERTIG euro in rekening te brengen? Daar koop je 30 netsnoeren voor
Heb een Fender P-bass '62 in surf green.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En volgens mij kom jij hier ergens uit de buurt weg
Wat voor P heb je? Ik heb een Music Man Caprice (eigenlijk een PJ, maar qua oldschool thump is het gewoon een P).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |