echte snacksquote:Op maandag 31 maart 2025 22:13 schreef kater1 het volgende:
Gaan ze nu koekjes airfryeren? Oh echte airfryerdingen.
BB al beetje afgesloten hierquote:Op maandag 31 maart 2025 22:18 schreef odie22 het volgende:
echt TOP streams vanavond, snap niet dat het zo rustig is hier
ik moet wel even rustig aan afsluiten hoorquote:Op maandag 31 maart 2025 22:26 schreef maxelu het volgende:
[..]
BB al beetje afgesloten hier
Spel is gespeeld, moeten elkaar niet meer buiten werken
Weinig mensen nog en geen spanning meer
Zou met veel plezier nog kijken naar een livestream op de afterparty, met allemaal nog een mic omDaar zal het nog juicy worden
Dat kan perfect met dit soort chillmomentjes en avondstreams waar ze gewoon gezellig kletsen! Veel meer wordt het niet meer de laatste weekquote:Op maandag 31 maart 2025 22:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik moet wel even rustig aan afsluiten hoor
ik vind het allemaal best wat ze gaan doen na de tijd, denk niet dat ik nog een keer naar ze om kijkquote:Op maandag 31 maart 2025 22:31 schreef maxelu het volgende:
[..]
Dat kan perfect met dit soort chillmomentjes en avondstreams waar ze gewoon gezellig kletsen! Veel meer wordt het niet meer de laatste week
Ik volg nu nog een beetje mee waar ze het over hebben in de achtergrond maar ondertussen ben ik aan het gamen
Jolientje is bang dat ze in oude patronen gaat hervallen in de liefde
Zelfs niet naar Jolientjequote:Op maandag 31 maart 2025 22:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind het allemaal best wat ze gaan doen na de tijd, denk niet dat ik nog een keer naar ze om kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |