Ziek is ziekquote:Op maandag 31 maart 2025 20:25 schreef latevogel het volgende:
[..]
Hij heeft niks te willen... Contract 5jaar doen wat BB wilt!
quote:Op maandag 31 maart 2025 20:32 schreef Ireth het volgende:
mag dat van BB?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
walgelijk kindquote:Op maandag 31 maart 2025 20:30 schreef Ireth het volgende:
Misschien wil jasmijn wel het tasje van Matti kopen![]()
nou denk niet echt dat hij alles mee krijgtquote:Op maandag 31 maart 2025 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje onzin ook, want BB ziet alles.
Die rebelse Jordi doet weer eens grappig.
quote:Op maandag 31 maart 2025 20:32 schreef Ireth het volgende:
vind der mooi hier hoor met dat lange haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
ja maar kan zijn account niet eens vindenquote:
jeflex ofzoiets?quote:Op maandag 31 maart 2025 20:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar kan zijn account niet eens vinden
ja op insta ...... gaat snel even op tiktok kijkenquote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 20:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
wie er naar de finale mag , maar dat was dus al bekend
Nee bij mij niet hoor.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
wie er naar de finale mag , maar dat was dus al bekend
don't blame the messenger, zegt die sufferd in de tv-uitzending, die ik via de streams kijkquote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 20:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
don't blame the messenger, zegt die sufferd in de tv-uitzending, die ik via de streams kijk
Jeflexmusicquote:Op maandag 31 maart 2025 20:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar kan zijn account niet eens vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |