Heb na een normale nacht al moeite met de 8,5 uur doorkomen als ik de halve middag in een meeting zit, dus dit magquote:
Met een account op imgur kan je gewoon de plaatjes / korte filmpjes van je account ook weer verwijderen.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Oh, maar je kunt niet een video uploaden en als je denkt 'nu wil ik het verwijderen' weer verwijderenwat een gezeik
Nee. Ik heb nog niet echt de moed kunnen verzamelen om de stap naar een tattooshop te zetten en door de steeds naderende verhuizing laat ik het nog even zo...quote:Op maandag 31 maart 2025 16:34 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Had jij inmiddels al een tattoo laten zetten?
Die logica van imgur snap ik niet, als het plaatje blijft staan en de link naar het plaatje ook.. Dan kun je foto's verwijderen die je nooit hebt gedeeldquote:Op maandag 31 maart 2025 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een account op imgur kan je gewoon de plaatjes / korte filmpjes van je account ook weer verwijderen.
Standaard staan ze op hidden, dan kunnen anderen ze alleen zien met de directe link. Als je hem op public zet kunnen mensen hem zelf ook vinden op die site. Wat ik zelf nooit doe iig.
Als back-up? Voor jezelf?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die logica van imgur snap ik niet, als het plaatje blijft staan en de link naar het plaatje ook.. Dan kun je foto's verwijderen die je nooit hebt gedeeldwat heb je daar aan, of waarom zou je uberhaupt iets uploaden op imgur als je het niet wilt delen
ik mis iets
En heb je gewonnen?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ze hebben me weer vrijgelaten bij de psych. Toch altijd wel fijn dat ze dat aandurven.
Wat voor een tattoo had je op het oog?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog niet echt de moed kunnen verzamelen om de stap naar een tattooshop te zetten en door de steeds naderende verhuizing laat ik het nog even zo...
Ik las tattoo in je oogquote:Op maandag 31 maart 2025 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor een tattoo had je op het oog?
quote:Op maandag 31 maart 2025 17:46 schreef essnhills het volgende:
Iedereen goed opgelet
Want dit is je grote kans
Luister goed naar wat ik zeg want hier komt de Kabouterdans
Nou ja 10.000 stappen in 50 minuten, dat is wel flink doorlopenquote:Op maandag 31 maart 2025 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon blokjes door de wijk. Hoezo?
ik vind van die zwarte ogen wel echt intens sexy, maar dat krijg je niet met tattooerenquote:
dat is van de hele dag hequote:Op maandag 31 maart 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja 10.000 stappen in 50 minuten, dat is wel flink doorlopenOf hele kleine stapjes.
Zag er laatst nog 2 ( ieder oog, haha) maar ziet er niet denderend uit.quote:
Nee ik stond al op 5800quote:Op maandag 31 maart 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja 10.000 stappen in 50 minuten, dat is wel flink doorlopenOf hele kleine stapjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |