Maar wel allemaal hbo opgeleid hoor.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:23 schreef Leandra het volgende:
Bij HR werken dus ook mensen die ongeschikt zijn, als ze niet eens naar het juiste mailadres kunnen mailen.
Je valt uit je act.quote:
quote:
Zou een mooi topic wordenquote:Op maandag 31 maart 2025 13:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, schrijf een heel verhaal terug met die mededeling.
Inderdaad. Ik had ooit ergens gesolliciteerd en kreeg een afwijzing die niet aan mij was gericht en ook kenmerken van mijn sollicitatiebrief niet had. Toen ik hen daarover informeerde bleek dat ze de verkeerde mail naar mij hadden toegestuurd. Die mail was voor een andere kandidaat. Kreeg ik prompt zelf later mijn eigen afwijzing. Maar daarvoor had ik al de gedachte dat ik bij zo een bedrijf niet wil werken als ze zo slordig zijn.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Per mail.
Met het bericht dat ik de fysieke mededeling nog aangetekend in de brievenbus krijg.
Bij een bedrijf waar ik niet eens werk.
Toch knap.
Ik ken een organisatie waar van de zomer de schoonmaakster tot HR-officier is gepromoveerd. Ze gaat nu een interne HR-opleiding volgen en bouwt af als schoonmaakster bij dezelfde organisatie.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:23 schreef Leandra het volgende:
Bij HR werken dus ook mensen die ongeschikt zijn, als ze niet eens naar het juiste mailadres kunnen mailen.
ik was wel ooit eens aangeworven zonder dat ik er ooit solliciteerde. Ergens helemaal aan de andere kant van het land.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Per mail.
Met het bericht dat ik de fysieke mededeling nog aangetekend in de brievenbus krijg.
Toch knap.
Klopt je bent er net ontslagenquote:Op maandag 31 maart 2025 13:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Per mail.
Toch knap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |