Ik dacht al zoiets, die heb ik niet 😅quote:
Nee, dat is een heel normale manier om iets te borgen, en daar is dus ook standaard gereedschap voor.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:54 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets, die heb ik niet 😅
Wat vreemd dat ze zo’n ringetje erop zetten. Hij moet er toch echt af wil ik de binnenste ring op de deur monteren
Wel eens met TS dat een doorsnee doe-het-zelver zo’n tang niet in de gereedschapskist heeft.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:01 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Nee, dat is een heel normale manier om iets te borgen, en daar is dus ook standaard gereedschap voor.
iemand in je omgeving die aan autos klust? die hebben ook vaak met dit soort ringetjes te maken, mocht je er een zoeken.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wel eens met TS dat een doorsnee doe-het-zelver zo’n tang niet in de gereedschapskist heeft.
Ik heb wel eens iets uit elkaar gehaald met een c-klem, alleen had die niet van die mooie uitsparinkjes waar dat tangetje precies in past.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:12 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
iemand in je omgeving die aan autos klust? die hebben ook vaak met dit soort ringetjes te maken, mocht je er een zoeken.
quote:Op maandag 31 maart 2025 13:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iets uit elkaar gehaald met een c-klem, alleen had die niet van die mooie uitsparinkjes waar dat tangetje precies in past.
C klip dan.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:21 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een C klem is weer iets heel anders
Seegerring en daar is die speciale tang voor.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:48 schreef Xlarge het volgende:
Beste,
Het zwarte hele stugge ringetje , is daar een handige manier voor om dat te verwijderen ?
[ link | afbeelding ]
En ji hebt gelijk, het moest er niet vanaf 😅quote:Op maandag 31 maart 2025 13:28 schreef kingjotte het volgende:
Ik denk niet dat die er af hoeft, hoe ga je 'm er anders weer op krijgen na het monteren?
Je kunt dit ding toch gewoon op de slotstift duwen en dan met een paar schroeven of patentbouten vastzetten?
Waarom denk je dat hij er af moet?
Je hebt de omgekeerde nodig, eentje die naar buiten knijpt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |