abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217241719
Ik zie dat alle ver rechtse lieden zoals gewoonlijk voor law and order zijn tenzij het henzelf betreft.

Dat is niet kritische nadenken, dat is fan zijn van iemand als van een voetbalclub of popster en heeft geen plaats in het landsbestuur.

Wellicht is het beter inhoudelijk te kijken waarom Le Pen fraude pleegde en eens na te gaan of er geen beter persoon bestaat om jullie gedachtengoed te vertolken zonder dergelijke ongein.

Als het bij mijn partij zou zijn zou ik me in ieder geval de bollen uit de kop schamen en hopen dat ze een betere leider vinden.
pi_217241759
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2025 12:48 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Hoe is frauderen een andere mening hebben en daar voor worden bestraft :?

Ik ben vrij rechts maar dit is toch niet anders te interpreteren dan gewoon eigen schuld dikke bult?
Zij had de mening dat ze mocht frauderen. Vanwege die mening is ze bestraft :Y
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_217241772
Wat mensen zich druk kunnen maken om verkiezingen in een land dat helemaal geen jurisdictie over ze heeft. Puur omdat het hier een rechtse courtisane betreft.
  Moderator maandag 31 maart 2025 @ 14:08:30 #129
236264 crew  capricia
pi_217241775
Ze schreeuwende zelf het hardst om zero tolerance. _O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217241794
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2025 13:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wel slim van LePen dat ze dat heeft aan weten te tonen door flink te frauderen. 5D-Chess voor gevorderden! _O-
Alsof een politieke tegenstander uit het linker spectrum ook zo'n soortgelijke straf zou krijgen met hetzelfde delict.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_217241801
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:08 schreef capricia het volgende:
Ze schreeuwende zelf het hardst om zero tolerance. _O-
Da's vrij normaal bij de Law-and-Order politici. Rules for thee, but not for me.

Hier bijvoorbeeld nog een mooie foto van Grapperhaus tijdens Corona:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217241812
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Alsof een politieke tegenstander uit het linker spectrum ook zo'n soortgelijke straf zou krijgen met hetzelfde delict.
Dat lijkt me wel ja.
pi_217241828
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 12:26 schreef quo_ het volgende:
Werkelijk alles wordt uit de kast gehaald om te voorkomen dat het linkse establishment weggestemd gaat worden.
Ik wist gewoon dat er hier users waren die dit zouden zeggen. Ben je nou echt daadwerkelijk zo achterlijk om dit te denken of een matige troll? :')999 }:|
What Would Goku Do
pi_217241837
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ja natuurlijk klapmongool. Zoek anders een geval waar dat niet zo was. En denk eraan: hetzelfde delict. Als je dat niet kunt vinden moet je je misschien iets anders realiseren...
What Would Goku Do
pi_217241862
Mooie zege van de linkse democratie.
pi_217241864
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Da's vrij normaal bij de Law-and-Order politici. Rules for thee, but not for me.

Hier bijvoorbeeld nog een mooie foto van Grapperhaus tijdens Corona:
[ afbeelding ]
Daar heeft hij net als iedereen gewoon een boete voor gekregen. Sterker nog, menig mens zonder voorbeeld functie was er waarschijnlijk zonder boete mee weg gekomen.
pi_217241875
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:00 schreef Eiwitshake het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)obby-is-big-business

Zo lang dat dit gewoon dagelijkse koek in Brussel is kan de veroordeling van Le Pen in mijn ogen niet anders dan politiek gekleurd zijn.
Hoeveel linkse politici moeten veroordeeld zijn voordat het recht ook voor rechts mag gelden?
pi_217241882
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:18 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Daar heeft hij net als iedereen gewoon een boete voor gekregen.
Daar kreeg je voorafgaand dit akkefietje een strafblad voor, maar die regel kon ineens op wonderbaarlijke wijze heel snel worden afgeschaft.
En bovendien, als je de man ben die de regels schrijft, moet je je er zelf ook aan houden. En eigenlijk nog beter dan aan de mensen aan wie je de regels oplegt.
pi_217241912
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:21 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Daar kreeg je voorafgaand dit akkefietje een strafblad voor, maar die regel kon ineens op wonderbaarlijke wijze heel snel worden afgeschaft.
En bovendien, als je de man ben die de regels schrijft, moet je je er zelf ook aan houden. En eigenlijk nog beter dan aan de mensen aan wie je de regels oplegt.
Ook Grappenhaus heeft daar een strafblad voor kregen en dat is, net als bij iedere andere Nederlander, nadien geschrapt uit het strafblad.

En helemaal eens dat iemand die de regels maakt zich er ook aan moet houden. Daarom heeft Grappenhaus die boete dan ook kregen, terwijl zijn vrouw en de overige aanwezige (waaronder een staatssecretaris) op die bruiloft de boete niet hebben gekregen.
pi_217241917
quote:

[..]
Was het niet een week ervoor dat hij had geroepen dat je asociaal was als je je niet aan zijn regels hield? Ik heb toen aan onze rechtse users gevraagd wat ze ervan vonden dat een asociaal minister van justitie was, maar law en order was opeens niet belangrijk.

Het merendeel van wappie rechts heeft namelijk helemaal geen moraal en al het gebrabbel over strenge regels is enkel een stok om de ander mee te slaan. Zie ook al die huilende ontslagen Trump supporters die de ander ontslagen hadden willen zien.
  maandag 31 maart 2025 @ 14:28:13 #141
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_217241926
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hoeveel linkse politici moeten veroordeeld zijn voordat het recht ook voor rechts mag gelden?
Op het moment dat het immigratievraagstuk door links serieus wordt genomen.

Ik vind een existentiële crisis belangrijker dan een punt en een komma op een EU begroting. Le Pen heeft niets wezenlijks misdaan.
En als ze dat al had dan is uitsluiting van verkiezingsdeelname een buitenproportionele straf waarmee ook haar electoraat geschaadt wordt.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_217241932
quote:

[..]
Correct :Y

Daar kreeg je een strafblad voor (wat ik altijd al bizar heb gevonden).
Maar omdat een Minister van Justitie met een strafblad niet kon, is dat zeer rap veranderd.

https://www.zumpolleadvoc(...)boetes-en-strafblad/

4e alinea.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217241947
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 13:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De rechter mag gewoon een straf al in laten gaan voor het hoger beroep als de rechter daar grond voor ziet. Die regel is er voor iedereen.
Er is hier vooral grond om dat niet te doen.

quote:
Weet je wat fascisme is? De grondwet overtreden om voor een derde termijn te gaan zoals jouw held Trump wil doen.
Wat is dat toch voor vreemd verschijnsel om bij gebrek aan argumenten maar in het wilde weg wat simplistische clichees te gaan blaten?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator maandag 31 maart 2025 @ 14:31:41 #144
236264 crew  capricia
pi_217241962
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:28 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Ik vind een existentiële crisis belangrijker dan een punt en een komma op een EU begroting. Le Pen heeft niets wezenlijks misdaan.
En als ze dat al had dan is uitsluiting van verkiezingsdeelname een buitenproportionele straf waarmee ook haar electoraat geschaadt wordt.
Ik vind het zeker een zware straf.
Maar ik ken de Franse wetten niet.
En ik kan me zo voorstellen dat iemand die recent veroordeeld is voor miljoenenfraude een paar jaar geen president van la Republique kan worden.

Opzich zou ik dat hier ook wel willen. Bijv dat als je veroordeeld voor een misdrijf bent, je de vijf jaar erop geen minister president kunt worden.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 31 maart 2025 @ 14:45:24 #145
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217242062
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2025 13:26 schreef xpompompomx het volgende:
Ach, vatnik Orban. Met zijn faallandje.
Hmm. Op welke manier zou Hongarije 'falen'?

Of dit is weer een zelfverzonnen term of frustratie te uiten over het conservatieve beleid in Hongarije?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 31 maart 2025 @ 14:48:35 #146
319979 Fok-it
All is well
pi_217242091
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm. Op welke manier zou Hongarije 'falen'?

Of dit is weer een zelfverzonnen term of frustratie te uiten over het conservatieve beleid in Hongarije?
Hahaha over frustratie gesproken

Al die usual suspects hier in dit topic die viesmad zijn omdat le Pen niet de volgende opruiende populist in Europa kan worden. Nou ja dan maar vals gaan beweren dat linkse politici hier mee hadden weggekomen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 31 maart 2025 @ 14:51:38 #147
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217242112
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:08 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Wat mensen zich druk kunnen maken om verkiezingen in een land dat helemaal geen jurisdictie over ze heeft. Puur omdat het hier een rechtse courtisane betreft.
Zeg dit een communist.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217242128
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:28 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Dus omdat links een wet niet wil aanpassen hoeft een rechts persoon zich niet te houden een totaal ongerelateerde wet. Gaaf man.

Een asielzoeker doet in wezenlijks echt niks fout en is een heel wat kleiner blipje op de begroting. In tegenstelling tot deze fraudeur.
pi_217242192
Maar goed 6 pagina's verder en alle stokpaardjes zijn weer langs gekomen.

Linkse politici hadden geen straf voor hetzelfde gekregen. Bron mijn onderbuik en ik geef geen voorbeeld.

Links doet niks aan al die criminele asielzoekers. We moeten daarom op een veroordeelde crimineel stemmen!

Wij zijn vet stoer rechts en iedereen is tegen ons en het is vet oneerlijk boehoehoehoe.
pi_217242303
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zeg dit een communist.
Ik ben geen communist, waar haal je dat vandaan? Maar als je wetten alleen maakt om ze een ander tegen te werpen kun je beter in de Sahel gaan wonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')