quote:Op maandag 31 maart 2025 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Ik heb nu risotto, opzich lekker maar je moet wel wat geduld hebben
Soms maar denk paar keer per jaar een paar dingetjes. Ik zie ook wel eens mensen voorbij komen die dan voor ¤200 daar dingen kopen maar dat ga ik echt niet doen.quote:
Als je het wel besluit te doen check iig goed de reviews eerst.quote:
Denk dat action zelfde kwaliteit is ?quote:Op maandag 31 maart 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit wat op Shein of Wish of Temu ofzo gekocht.
ooit wel op wish. wat een rommelquote:Op maandag 31 maart 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit wat op Shein of Wish of Temu ofzo gekocht.
Ja maar daar loop ik gewoon even naartoe, vind ik veel makkelijker.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat action zelfde kwaliteit is ?
Producten van Shein hebben niet de veiligheidsvoorschriften die in Europa gelden. Maar in Thailand hebben ze die ook niet.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
Hier zijn die websites heel normaal. Ze kijken er niet echt op neer ofzo
Nee, maar zijn de producten in verhouding ook spotgoedkoop of zijn die prijzen daar voor hun normaal??quote:Op maandag 31 maart 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
Hier zijn die websites heel normaal. Ze kijken er niet echt op neer ofzo
Nee daaromquote:Op maandag 31 maart 2025 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Producten van Shein hebben niet de veiligheidsvoorschriften die in Europa gelden. Maar in Thailand hebben ze die ook niet.
Voor hun wat meer normaal jaquote:Op maandag 31 maart 2025 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, maar zijn de producten in verhouding ook spotgoedkoop of zijn die prijzen daar voor hun normaal??
als je snapt wat ik bedoel
Ik heb tijdje terug voor het eerst en voor het laatst nep LEGO gekocht want wou voor die ¤20 euro wel eens proberen. Nou sommige stukjes moet ik nog vastlijmen omdat het niet vast geklikt blijft.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb regelmatig lego-achtige dingen besteld via die CHinese webshops... Soms zit er een misser tussen, maar vaak beleef ik er wel plezier aan...
ook crispy pork?quote:Op maandag 31 maart 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
Hier in thailand heb je lazada en shoppee. Heb ik al veel besteld. verkopen ze echt alles
Ik wel. Vooral stickers en dingen voor carnaval. Dan boeit de kwaliteit niet zo.quote:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)egoblokken-van-beton deze?quote:Op maandag 31 maart 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb tijdje terug voor het eerst en voor het laatst nep LEGO gekocht want wou voor die ¤20 euro wel eens proberen. Nou sommige stukjes moet ik nog vastlijmen omdat het niet vast geklikt blijft.
Maar ik bedoel de "echte" nep LEGO niet die ieniemienieblokjes die jij maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |