Alweer Shariche🤐🙄quote:Op maandag 31 maart 2025 15:01 schreef Ireth het volgende:
SM voor Sharice, ¤3500 verdiend. Veel woorden moeten laten zeggen door medebewoners.
David S en Axel waren in de PR en Sharice heeft ze "gesproken" vanuit de DBK.
Jordy woont al een paar jaar op zichzelf. Hotel mama is van Jolienquote:
Weten we al wat ze moest doen??quote:Op maandag 31 maart 2025 15:02 schreef Luna68 het volgende:
Dat alles is anders valt ook tegen. Mensen die op de grond slapen ben je snel op uitgekeken. Vaak zelfde soort games van eerdere jaren en dan ronde-tafel-gunnen teveel. Dat schommelspel oid zouden ze vaker moeten doen of mee aftrappen en wie het laatst is gelijk exit. Er is zoveel nieuws te verzinnen en ze kunnen kijken naar de andere landen. En dan niet kiezen voor zo’n faalpapegaai
Sharice haar secret missie is geslaagd, binnen 7 minuten
Ik hoor het nu op de streams......quote:Op maandag 31 maart 2025 15:05 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja staat hier boven, ze moest de anderen woorden laten zeggen
Jolien zegt er staat hier dat we moeten roeren. Dat is iets nieuw voor haar. Wereldvreemd!quote:Op maandag 31 maart 2025 15:03 schreef czvt het volgende:
Jolien en Mattie zijn experten in pottenroeren. Dat is koken door chefs.
Die zit te miepen over het compleet afwijken van het recept van de pastasaus. Sharice volgens mij ook maar dat weet ik niet zeker, daar verstond ik 80% niet van..quote:
Beiden, maar Jolien klaagt over de smaak van het gehaktquote:Op maandag 31 maart 2025 15:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zit te miepen over het compleet afwijken van het recept van de pastasaus. Sharice volgens mij ook maar dat weet ik niet zeker, daar verstond ik 80% niet van..
Dat is alles wat ze kunnen. Ze moeten steeds aan anderen vragen wat ze moeten doen. Jolien nummer 1 in het huishouden. Mij niet voor de gek houden a.u.b.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom zitten ze nonstop in de pannen te roeren, zie dat vaker van bewoners. Ook met bakken van vlees, steeds omscheppen, zo krijg je er nooit een bruin kleurtje aan en zie je steeds bijv. witte kip.
Is toch van de gekke dat er iemand gewoon niet te verstaan is... Kom Op BB zeg er toch wat van.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zit te miepen over het compleet afwijken van het recept van de pastasaus. Sharice volgens mij ook maar dat weet ik niet zeker, daar verstond ik 80% niet van..
En wat kan Jordy? Komt mama af en toe langs voor de was en de plas. Zeerzeker. Ramen kuisen, eten maken, wassen, strijken. Ik heb het nog niet gezien.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy woont al een paar jaar op zichzelf. Hotel mama is van Jolien
Heb ik ook nooit begrepen, Pootje was nog slechter te verstaanquote:Op maandag 31 maart 2025 15:13 schreef latevogel het volgende:
[..]
Is toch van de gekke dat er iemand gewoon niet te verstaan is... Kom Op BB zeg er toch wat van.
Het maakt het als kijker echt niet leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jordy bakt elke dag brood, heeft alle ramen gelapt, wast af, kookt, ik weet niet waar jij naar kijkt?quote:Op maandag 31 maart 2025 15:13 schreef czvt het volgende:
[..]
En wat kan Jordy? Komt mama af en toe langs voor de was en de plas. Zeerzeker. Ramen kuisen, eten maken, wassen, strijken. Ik heb het nog niet gezien.
Is toch van de gekke dat er iemand gewoon niet te verstaan is... Kom Op BB zeg er toch wat van.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan zou ik toch vaker je 👓 opzettenquote:Op maandag 31 maart 2025 15:13 schreef czvt het volgende:
[..]
En wat kan Jordy? Komt mama af en toe langs voor de was en de plas. Zeerzeker. Ramen kuisen, eten maken, wassen, strijken. Ik heb het nog niet gezien.
Heb je geen streams gekeken. Jordy heeft met Jane de ramen gewassen en verschillende keren gekookt, wast af, verschoond zijn bed net als de anderen.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:13 schreef czvt het volgende:
[..]
Heb je het resultaat gezien? Sharice heeft het overgedaan. Brood maken met recept kunnen mijn kleinkinderen ook. Koken of roeren. Heb jij dat gezien?quote:Op maandag 31 maart 2025 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy bakt elke dag brood, heeft alle ramen gelapt, wast af, kookt, ik weet niet waar jij naar kijkt?
Vertelde gister nog wat hij zoal kookt en het eten van zijn moeder niet zo lekker vind, ze hebben een andere smaak qua eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |