nou ja afwassen...quote:Op zondag 30 maart 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja een afwassende Elsa
Nou ja
Kunnen de Elsa fans genieten
elsa vond het leuk, verder heb ik mijn twijfels of kan ik niet verifierenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet jokken. De bewoners vonden het leuk en best een mooi aantal cossers ook
Ik denk het ook.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:33 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat alleen elsa dat mag. Speciaal voor sharice
hebben ze ook dooie danquote:Op zondag 30 maart 2025 19:32 schreef zodeju het volgende:
Wie is de volgende die levend bij de bewoners mag zitten,,,,,of mogen die ook alleen maar iets maken en afgeven.
Dat bedoel ik....en geen vijf minuten maar ook minstens een uur.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Er zijn al wat bewoners geweest die wat hebben mogen doen maar niet met de bwoners samen.
Die had ik ook liever samen met de bewoners gezien.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:34 schreef Ireth het volgende:
Ik blijf het een beetje lullig vinden. Lennie en kiki hebben een teringeind moeten reizen om een feest in elkaar te flanzen waar ze zelf niet bij mochten zijn...
Juistem.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:34 schreef Ireth het volgende:
Ik blijf het een beetje lullig vinden. Lennie en kiki hebben een teringeind moeten reizen om een feest in elkaar te flanzen waar ze zelf niet bij mochten zijn...
Kiki kan zijn mond niet houden..quote:Op zondag 30 maart 2025 19:34 schreef Ireth het volgende:
Staat er heel stom.....maar je snapt me.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
hebben ze ook dooie dan
david en fleur misschien dan
Toilettenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:36 schreef odie22 het volgende:
doe dan ook gelijk nog even stofzuigen den dweilen elsa, dan is alles weer netjes, oh en misschien de was nog
Gevolgd door SL van Jane in de autoquote:Op zondag 30 maart 2025 19:36 schreef Hznootje het volgende:
Nou zo meteen Axel nog even met een bakkie PleurDan hebben we iedereen wel weer op stang
hoeveel minuten loop je achter ?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Valt me op dat op Elsa d'r iWatch het 'n paar minuten over half acht is
en hier is het 10 over half acht
Nou jaquote:Op zondag 30 maart 2025 19:38 schreef odie22 het volgende:
achteraf gezien was het toch best wel weer vermakelijk met elsa , op de streams en in de COS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |