abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217615940
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bad Thoughts - VS S01 2025 16 - Netflix Original | Comedy, Offbeat
Een verzameling hilarisch ongemakkelijke verhalen waarmee Tom Segura de grenzen van het fatsoen opzoekt zoals alleen hij dat kan.

Untold: The Liver King - VS 2025 12 1:08 uur - Netflix Original | Documentaire
Hij bouwde een voedingssupplementenimperium op door rauw vlees te eten op social media. Met zijn spieren bewees hij dat het werkte. Maar hoe is de Liver King zo groot geworden?

Welcome, Now Get Lost - Japan 2025 12 1:54 uur - Netflix Original | Comedy, Variété
In een wervelwind van emoties incasseren comedians zware beledigingen van boze dorpelingen. Kunnen ze vijandigheid omzetten in een lach? Gepresenteerd door Koji Higashino.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_217617952
Lupin seizoen 4

Bekijk deze YouTube-video
pi_217619711

Morgen dus eindelijk. Hopelijk is het wat.
  roze dinsdag 13 mei 2025 @ 16:15:04 #204
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217619739
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef Zipportal het volgende:

Morgen dus eindelijk. Hopelijk is het wat.
Ik heb nu hoog verwachtingen aangezien het twee maanden uitgesteld is ofzo.
Your beauty never ever scared me.
pi_217621008
Ik heb Peaky Blinders nu helemaal gebinged ^O^ , alle 6 seizoenen, komt er een seizoen 7 ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator dinsdag 13 mei 2025 @ 18:21:34 #206
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_217621100
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef TLC het volgende:
Ik heb Peaky Blinders nu helemaal gebinged ^O^ , alle 6 seizoenen, komt er een seizoen 7 ?
Nee. Maar er komt nog wel een film: The Immortal Man - Reference View - IMDb
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_217621398
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef TLC het volgende:
Aether in F&S / Peaky Blinders
pi_217628401
American Manhunt: Osama bin Laden - VS S01 2025 16 - Netflix Original | Documentaire
Deze zenuwslopende documentaireserie brengt de legendarische klopjacht op Osama bin Laden in beeld en bevat uniek beeldmateriaal en interviews met CIA-insiders.

Fred and Rose West: A British Horror Story - VK Miniserie 2025 AL - Netflix Original | Documentaire
Aan de hand van onlangs ontdekte politieopnames en ooggetuigenverslagen wordt het verhaal belicht van twee van de grootste moordenaars van het VK: Fred en Rose West.

High Plains Drifter - VS 1973 12 1:32 uur | Western
Een vreemdeling wordt ingehuurd om een stad te beschermen tegen schietgrage bandieten, maar door zijn wrede aanpak lijkt het op een verbond met de duivel.

No Strings Attached - VS 2011 12 1:49 uur | Comedy, Romantisch
Emma en Adam gaan een puur fysieke relatie aan. Geen leugens, geen jaloezie, geen intimiteit. Maar onverwachte gevoelens bemoeilijken al gauw hun afspraken.

Nowe Rozdanie: Rhythm + Flow Polska - Polen S02/E01 2025 12 - Netflix Original | Reality
Opkomende Poolse rappers strijden om roem en een prijs van 500.000 złoty. Ze rijmen, doen battles en maken tracks om indruk te maken op juryleden Bedoes 2115, DZIARMA en Sokół.

Serpientes y escaleras | Snakes and Ladders - Mexico S01 2025 16 - Netflix Original | Comedy, Drama
Een ambitieuze maar genegeerde lerares wil hoofd worden van een prestigieuze school, maar moet een wankele ladder van leugens en corruptie beklimmen om de top te bereiken.
pi_217638230
Baila, Vini | Vini Jr. - Brazilië 2025 6 1:48 uur - Netflix Original | Documentaire
Vini Jr. heeft het allemaal: talent, doorzettingsvermogen en lef. Volg zijn dansende, onvoorspelbare voeten op weg naar zijn ultieme doel: een wereldberoemde voetballer worden.

Bet - VS S01 2025 16 - Netflix Original | Drama, Manga, Thriller
Op een privéschool waar gokken de sociale status bepaalt, zorgt een getalenteerde, nieuwe leerling met een mysterieus verleden voor opschudding, met als inzet wraak.

Franklin - Libanon S01 2025 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Om zijn doodzieke dochter te redden, moet een vervalser en tevens alleenstaande vader samenwerken met zijn ex om het perfecte biljet van 100 dollar te maken.

Love, Death & Robots - VS S04 2022 16 - Netflix Original | Actie, Horror, Sci-Fi, Thriller
Angstaanjagende wezens, vreemde verrassingen en een duistere samenloop van comedy in deze NSFW-anthologie van animaties, gepresenteerd door Tim Miller en David Fincher.

Pørni | Pernille - Noorwegen S01-S05 2021 12 - Netflix Original | Comedy, Drama
Pørni zorgt voor haar drie tieners, haar oudere vader en kwetsbare kinderen via haar baan in de jeugdzorg. Toch weet ze tijd te vinden voor iedereen, alleen niet voor zichzelf.

Project X - VS 2012 16 1:28 uur | Comedy
Als hun ouders de stad uit zijn, geven drie nerds een feestje dat escaleert in een uit de klauwen gelopen gratis festijn als de online uitnodiging viraal gaat.

Reservatet | Secrets We Keep - Denemarken Miniserie 2025 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Mysterie, Thriller
Als de au pair van Cecilies buurvrouw uit haar rijke buitenwijk verdwijnt, zoekt ze naar antwoorden en ontrafelt ze geheimen die haar schijnbaar perfecte wereld op zijn kop zetten.

Thank You, Next - Turkije S02 2024 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Na een pijnlijke relatiebreuk duikt een jonge advocaat in de verwarrende wereld van het moderne daten, met de onvoorwaardelijke steun van haar beste vrienden.

Vanderpump Rules - VS S02-S03 2013 12 | Reality
Lisa Vanderpump van 'The Real Housewives of Beverly Hills' zwaait de scepter in haar restaurant in West Hollywood en houdt haar melodramatische personeel goed in de gaten.
pi_217650893
Dear Hongrang - Zuid-Korea S01/E01 2025 16 - Netflix Original | Drama, Historisch, Mysterie, Romantisch
Als een vermiste erfgenaam na lange tijd opduikt met geheugenverlies, raken liefde en argwaan verweven. Is hij Hongrang, of een vreemde die speelt met gevoelens en familiebanden?

Legado | Rotten Legacy - Spanje S01 2025 16 - Netflix Original | Drama
Na een ernstige ziekte ontdekt een mediamagnaat dat zijn kinderen een bedreiging vormen voor zijn zo zorgvuldig opgebouwde imperium. Hij doet er alles aan om het te redden.

LEGO Friends: Een Nieuw Hoofdstuk - VS S03 2024 6 | Kinderserie
Terug naar school! De sympathieke leerlingen van Heartlake High gaan een jaar vol leuke avonturen en spannende uitdagingen tegemoet die hen dichter bij elkaar brengen.

The Quilters - VS 2024 AL 0:33 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze bekroonde korte documentaire ontwerpen en naaien mannen in een zwaar bewaakte gevangenis in Missouri prachtige gepersonaliseerde quilts voor pleegkinderen.

Voetbalouders - Nederland S01 2025 12 - Netflix Original | Comedy
Deze schaamteloze ouders nemen de voetbalprestaties van hun kinderen bloedserieus en hebben zo hun eigen unieke visie op teamspirit.

When the Bough Breaks - VS 2016 16 1:46 uur | Psychologisch, Thriller
Een werkend stel wil wanhopig een baby en schakelt een draagmoeder in die perfect lijkt. Maar al gauw stuit het tweetal op een geheim dat hun leven in gevaar brengt.
pi_217653657
Voor de true crime docu liefhebber daar is die nieuwe Fred and Rose West wel een aanrader. Wel een gruwelijk verhaal natuurlijk, maar wel op een boeiende manier nemen ze je mee in hoe het is gegaan.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_217654916
quote:
Voetbalouders - Nederland S01 2025 12 - Netflix Original | Comedy
Deze schaamteloze ouders nemen de voetbalprestaties van hun kinderen bloedserieus en hebben zo hun eigen unieke visie op teamspirit.
Waar ik bij de serie luizenmoeder direct gegrepen werd door het absurdisme, humor en het goede acteerspel plus script vind ik dit tien keer niks. Het gaat mij niet lukken om de hele serie uit te zitten, ben na anderhalve aflevering afgehaakt.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 18:26:01 #213
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217656061
Dunkirk gezien gisteren. Traantje weg moeten pinken hoor, het is gewoon de ene na de andere tegenslag. Het was wel ff schakelen op de verschillende tijdslijnen, omdat ze niet hetzelfde tijdvak en tempo volgen. Maar desondanks maakt dat deze film wel heel goed, vooral omdat de verschillende puzzelstukken op het eind netjes in elkaar vallen. Het tempo ligt niet erg hoog en dat maakt dat je als kijker voldoende tijd hebt om te reflecteren op de situatie waarin de soldaten eigenlijk zitten. Ondanks het kabbelende tempo, heb ik meerdere keren met samengeknepen billen voor de TV gezeten.

Mooi ook vanwege het waargebeurde karakter van de film, best een vergeten ramp eigenlijk. In de Nederlandse geschiedenislessen leer je hier eigenlijk niet over.

Dikke aanrader ^O^ .
Resistance is futile.
pi_217656385
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 13:01 schreef StevenHyde het volgende:
Voor de true crime docu liefhebber daar is die nieuwe Fred and Rose West wel een aanrader. Wel een gruwelijk verhaal natuurlijk, maar wel op een boeiende manier nemen ze je mee in hoe het is gegaan.
Ook apart dat je pakweg 10 lijken in en rond je huis kunt hebben en niemand die het verder doorheeft, het moet toch op een gegeven moment opvallen dat mensen een huis ingaan maar er nooit meer uitkomen ? :?
pi_217656519
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 19:19 schreef TLC het volgende:

[..]
Ook apart dat je pakweg 10 lijken in en rond je huis kunt hebben en niemand die het verder doorheeft, het moet toch op een gegeven moment opvallen dat mensen een huis ingaan maar er nooit meer uitkomen ? :?
Ja ongekend idd dat dit in een rijtjeshuis kon plaatsvinden met zoveel inwonenden ook
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_217656827
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 19:43 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Ja ongekend idd dat dit in een rijtjeshuis kon plaatsvinden met zoveel inwonenden ook
En dat het pas aan t licht kwam toen hun kinderen op school zeiden dat hun zusje in de tuin lag :{
pi_217657982
quote:
84s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:06 schreef Seven. het volgende:

[..]
Mind blown, elke keer weer. En elke keer is er weer een ander element in deze film die me pakt. De eerste keer waren het de special effects. De keren daarna zijn me steeds weer andere dingen bijgebleven. Deze keer is het relevantie in de huidige tijdsgeest: de opkomst van AI.
Ik vind het wel zo'n overschatte film. Recentelijk weer gezien, maar dan met dochter. Dan liever nog maar eens The Shawshank Redemption of The Truman Show. En ik heb recentelijk weer Interstellar en The Big Short gezien. Die laatste konden m'n kinderen niet waarderen, m'n vriend wel.

Trainspotting staat op m'n lijstje om na lange tijd weer eens te zien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:27:08 #218
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217658172
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind het wel zo'n overschatte film. Recentelijk weer gezien, maar dan met dochter. Dan liever nog maar eens The Shawshank Redemption of The Truman Show. En ik heb recentelijk weer Interstellar en The Big Short gezien. Die laatste konden m'n kinderen niet waarderen, m'n vriend wel.

Trainspotting staat op m'n lijstje om na lange tijd weer eens te zien.
Allemaal topfilms! En leuk om dit met je jonkies te kijken, als Colin een jaar of 10-11 is dan hoop ik hem te besmetten met een en ander :P . Te beginnen met Star Trek.
Resistance is futile.
pi_217658800
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2025 07:50 schreef Aether het volgende:

American Manhunt: Osama bin Laden - VS S01 2025 16 - Netflix Original | Documentaire
Deze zenuwslopende documentaireserie brengt de legendarische klopjacht op Osama bin Laden in beeld en bevat uniek beeldmateriaal en interviews met CIA-insiders.

Geweldig gemonteerd, heel boeiend, het grijpt je echt bij de keel. _O_
Ik heb ademloos zitten kijken.
Iedereen kent het verhaal van A tot Z natuurlijk maar er zaten veel details in die ik nog nooit gezien of gehoord had.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_217659476
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 15:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Waar ik bij de serie luizenmoeder direct gegrepen werd door het absurdisme, humor en het goede acteerspel plus script vind ik dit tien keer niks. Het gaat mij niet lukken om de hele serie uit te zitten, ben na anderhalve aflevering afgehaakt.
Gister 3 afleveringen gezien. Maar het is gewoon exact Luizenmoeder. Alleen een andere setting met een voetbalclub ipv een school. Verder exact dezelfde rollen, die in sommige gevallen zelfs door dezelfde acteurs worden vervuld. Ook de verhalen hebben grote overeenkomsten met de Luizenmoeder. Niet origineel, wel vermakelijk
pi_217659760
Venom: The Last Dance - VS 2024 16 1:48 uur | Actie, Offbeat, Sci-Fi
Journalist Eddie Brock en zijn buitenaardse metgezel Venom zijn nog steeds op de vlucht en proberen te ontsnappen aan een waakzame militaire leider en meedogenloze symbionten.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 08:58:23 #222
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217659899
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 19:19 schreef TLC het volgende:

[..]
En ook dat een van hun dochters dus al jaren vermist was….
En een jongere stiefdochter van Fred jaren daarvoor ook al…

Er werd niet echt iets geregistreerd of bijgehouden lijkt het.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217664475
quote:
88s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik vond hem best prima, had misschien iets meer gehoopt op wat er nu precies heeft plaatsgevonden die avond van de dood van Jason. Maar ik vond het wel reuze interessant en ook goed om het vanuit beide kampen te kunnen horen...
Walgelijke mensen die molly en haar vader :r :r
pi_217664613
De schedel van die man is helemaal kapot geslagen maar oh oh wat zijn zij zielig, en ze bleef maar 'my children' zeggen en bij haar en haar vader geen enkel teken van berouw, echt gatverdamme.
En dan ook het gore lef hebben om de dood van Jason's eerste vrouw erbij te halen :r

Goed dat die kinderen daar zijn weggehaald !

(Het gaat dus over de Deadly American Marriage docu)
pi_217670315
Voetbalmoeders is wel een succes aan het worden en evenaart De Luizenmoeder qua humor. Diederik Ebbinge mist alleen nog in deze setting. Tikkeltje politiek incorrect maar ook de 'nodige' deugmoeders er bij. Goeie teksten en hier komt zeker een seizoen 2 van.
Zitten ook wat oud bekende uit ONM (Onderweg naar Morgen) in, vrouw met hoofddoekje en die trainer (Ilyas en Elif)

[ Bericht 9% gewijzigd door freaky40 op 17-05-2025 23:53:44 ]
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')