Ah joh niet zoveel van makenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
camera deed zeker niet wat ze wilde en ze kijkt weer zuur
Sharice verdient sowieso een schouderklop, hoe ze zich heeft opgericht na het TerrorTwin-debacle en ze gewoon weer haarzelf werd. Ze wilde toen bijna gaan en ik zei toen nog ‘juist blijven om het tegendeel te bewijzen, je wil niet zo herinnerd worden’. Heeft ze echt gedaan. Lieve, zorgzame meid met humorquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:09 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik zie haar niet zuur kijken, hoor. Ik vond net dat ze vanavond bijna hele tijd en sowieso veel meer lachte dan anders.
En ze mag ook wel even een klein klopje krijgen, toch? Gespannen 2 laatste dagen, afscheid moeten nemen van haar laatste maatje Jane en de 3 anderen die maar blijven roepen "wij kartel", waardoor des te duidelijker wordt dat ze er eigenlijk niet helemaal bij hoort.
Niet ‘alleen maar’. Geen nepnieuws gooien.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:11 schreef riri het volgende:
Sharice heeft alleen maar meer stemmen gekregen omdat iedereen Jane eruit wou dus de volgende keer bij het stemmen zal het voor haar veel minder zijn
Voorkomen van helium-overdosis?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:19 schreef Jackiegekkie het volgende:
Oh Sharice doet de ballonnen naar de voorraadkamer?
Waarom zouden ze die niet mogen houden?
Vreemd
Zoals ze zelf zei: goeie intenties.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:21 schreef freaky40 het volgende:
Sharice denkt dat de boel opgeruimd moet worden. Staat die even voor lul...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |