Het scheelt 2 promillequote:Op zondag 18 mei 2025 09:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nein, die 100-limiet is ons opgelegd door de vorige regering, omdat die niet de ballen hadden om de boeren aan te pakken die de boel 'verkloten', en dus een rekentechnisch kunstje hebben toegepast om op papier de uitstoot richting de EU te drukken. Er zijn al lang en breed onderzoeken geweest die aantonen dat het geen ene reet uitmaakt.. we hebben het over fracties van procenten, en daardoor draait de hele infrastructuur al een jaartje met de handrem erop.
Dealer weet het niet. Mijn auto is ook gechipped (ook onder de 20%) en niemand wist iets, mijn garage, officiële merkdealer. Ze komen er niet achter tenzij ze er specifiek naar op zoek gaan of jij ze dit verteld (of een chip keurings rapport in je auto bewaard wat sowieso niet zo slim is mocht je ooit een ongeval hebben of zo).quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:37 schreef waw_cb het volgende:
Hier TS weer.
Het gaat om een Audi A4 automaat 8 bak, 170 pk, 320 Nm. Getuned naar 202 pk, 380 Nm.
Vandaag een rondje Nederland gedaan. Ik denk dat ik wel blij aan het worden ben.
Vermogenswinst ligt (net) onder de 20% dus geen herkeuring nodig.
Maar ik blijf erbij dat ik het van te voren had willen weten.
Overigens denk ik dat de dealer het oprecht niet wist...
Dank voor alle reacties, ik heb wat meer vertrouwen gekregen.
Het risico op hogere onderhoudskosten neem ik op de koop toe, leuk kost wat en het rijdt fantastisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |