SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ja, heb je niet goed opgelet ? Je zat nog wel tegenover onsquote:
Ze had ook bij de Libelle en Margriet dames kunnen gaan zittenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was niet genoeg ruimte meer over in die kelder om alleen te zitten.
Paar jaar later heb ik @essnhills hierheen geloktquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende: [..] Of ben ik ook door Symphonic hier heen gelokt ?? Te lang geleden om het me precies te herinneren....
Nu klinkt het wel als een hele rare meet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was niet genoeg ruimte meer over in die kelder om alleen te zitten.
Ik lig wel vaker onder een steenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heb je niet goed opgelet ? Je zat nog wel tegenover ons
Ja, maar dan zit ik toch niet meer alleen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze had ook bij de Libelle en Margriet dames kunnen gaan zitten
@dud0r denkt wel meerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:38 schreef Nattekat het volgende:
@:dud0r denkt mij van een duin te kunnen duwen?
Dimmy domineerde ons allemaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu klinkt het wel als een hele rare meet.
KSC KPD je haalt het zo maar door elkaarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu klinkt het wel als een hele rare meet.
KPD meet heb ik nog steeds niet gehadquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
KSC KPD je haalt het zo maar door elkaar
Ik weet niet of alle opvoedingskampen in de wereld er nog iets van konden makenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Zou me in een gevangenis of een gesticht wanen met een timer op het licht.
Ooit in het ziekhuis gelegen als kind en daar deed ik stiekem steeds de lampen aan, tot afgrijzen van de enge zalvende nachtzuster, tot ik haar zowat aanvloog en daarna wilden ze me in een heropvoedingskamp stoppen![]()
Ik wilde gewoon Sandokan zien
Zet z'n gewicht inquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:38 schreef Nattekat het volgende:
@:dud0r denkt mij van een duin te kunnen duwen?
Had ik zelf iedereen mooi kunnen heropvoedenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of alle opvoedingskampen in de wereld er nog iets van konden maken
En scoorde hoog op de kirbyschaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met haar "fashionably late" entree.
Ja, die zat weer 34 km verderopquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kreeg eigen tafel met zijn harem.
Probeer je dat hier soms ook ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik zelf iedereen mooi kunnen heropvoeden
Tafel was inderdaad nogal langquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die zat weer 34 km verderop
Rook het daar naar kastanje bloesem?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kreeg eigen tafel met zijn harem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |