Het zijn jonge zalmenquote:
Ach ik ben even een filmpje kijken en ik loop gelijk 3 topics achter, is gezellig hier vanavond schijnbaarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
Refreshen Zwab, of in de rij aansluiten met de andere zes balgrappen.
En US is die ouwe zalm die achter de jonkies aangaat?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zijn jonge zalmen![]()
![]()
en 1 volwassen zalm.
Die is sterk en springerig
Dat is inteelt binnen no timequote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
en 1 volwassen zalm.
Begint maar een raar verhaal te worden, waarom precies 1 volwassen sterke springerige zalm?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
en 1 volwassen zalm.
Posten ze ineens hier mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is inteelt binnen no time![]()
Krijg je zalmen met 2 koppen enz
Ben jij expert op het gebied van zalm genetica?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is inteelt binnen no time![]()
Krijg je zalmen met 2 koppen enz
Uhm..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En US is die ouwe zalm die achter de jonkies aangaat?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begint maar een raar verhaal te worden
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begint maar een raar verhaal te worden, waarom precies 1 volwassen sterke springerige zalm?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, geen idee.. de jonge zalmen komen vanuit een kwekerij in België
De volwassen zalm was ergens in NL gevangen en die gaat nu naar de kwekerijik dacht dat hij ook vrijgelaten werd
Godverdomme, dit is gewoon echt een tof dagje uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouw van mijn broer heeft daar volgens mij haar bruidsjurk gekocht.
Welke film heb je gezien of wil je dat hier niet zeggen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ik ben even een filmpje kijken en ik loop gelijk 3 topics achter, is gezellig hier vanavond schijnbaar
Ik vind dit vaag.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij expert op het gebied van zalm genetica?![]()
Ja, geen idee.. de jonge zalmen komen vanuit een kwekerij in België
De volwassen zalm was ergens in NL gevangen en die gaat nu naar de kwekerijik dacht dat hij ook vrijgelaten werd
Ik ookquote:
Need For Speedquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke film heb je gezien of wil je dat hier niet zeggen?
Beetje het uithuwelijken van zalmenquote:
Da's met auto's enzo?quote:
Mijn god wat een interieurquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Godverdomme, dit is gewoon echt een tof dagje uit.
https://www.koonings.com/deurne/
Belgische zalmen zijn helemaal niet zo slim, die zie ik nog wel de verkeerde afslag nemen en in het Ballatonmeer terecht komen.quote:
Ja, of in de Rode Zeequote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belgische zalmen zijn helemaal niet zo slim, die zie ik nog wel de verkeerde afslag nemen en in het Ballatonmeer terecht komen.
Ik moet dit jaar vriendenweekend organiseren. Kunnen we dit best wel een middagje doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Godverdomme, dit is gewoon echt een tof dagje uit.
https://www.koonings.com/deurne/
Ja allemaal snelle vroem vroemsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |