Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die irritante piepstem heeft hem geen windeieren gelegd
Geertgodquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, er zijn 2000 zalmen in de Maas uitgezet
Staatsbosbeheer weet dat Bitterbal in Thailand zit dus het is nu of nooit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is voor het eerst in mijn leven dat ik dit aanschouw. Had niet persé gehoeven.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Die reacties eronder zijn wel mooi,
@:jannekegras188
2 jaar geleden
Vandaag was mijn vermoorde zusje bij mij.
Ik voelde dat heel goed.
Uhm....quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Die reacties eronder zijn wel mooi,
@:jannekegras188
2 jaar geleden
Vandaag was mijn vermoorde zusje bij mij.
Ik voelde dat heel goed.
Of uit voorzorg omdat ze weten dat ze binnenkort weer in het land isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staatsbosbeheer weet dat Bitterbal in Thailand zit dus het is nu of nooit.
De jonge zalmen leven 2 jaar in de zee, daarna keren ze weer terugquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staatsbosbeheer weet dat Bitterbal in Thailand zit dus het is nu of nooit.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of uit voorzorg omdat ze weten dat ze binnenkort weer in het land is
Dus ze hebben hoogbejaarde zalmen in de Maas uitgezet?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De jonge zalmen leven 2 jaar in de zee, daarna keren ze weer terug
Bal is stil vanavond want die is al vliegend aan de kite de oversteek terug aan het maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@UitStraling we gaan een pak kopen bij Koonings in Deurnequote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:10 schreef Ygritte het volgende:
Altijd net van die foute snit in die pakken….
Nee jonge zalmen en die groeien dan op in de zee.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus ze hebben hoogbejaarde zalmen in de Maas uitgezet?
Van die muffe…quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus ze hebben hoogbejaarde zalmen in de Maas uitgezet?
Die zwemt nu in de Maas?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bal is stil vanavond want die is al vliegend aan de kite de oversteek terug aan het maken.
Is dat die foute kampertent?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:Uitstraling we gaan een pak kopen bij Koonings in Deurne
Oh is dat waar het vandaan komt? Marrianne Weber (leeft die nog?) shopte daar zeker ook?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:Uitstraling we gaan een pak kopen bij Koonings in Deurne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |