Is er uitgezet/ontslagen door BB omdat belangrijke gegevens over haar gezondheid ontbraken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:01 schreef Sestra666 het volgende:
weten we al waarom lenny weg ging toen?
Is dat bewezen of door Lennie uitgesproken?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is er uitgezet/ontslagen door BB omdat belangrijke gegevens over haar gezondheid ontbraken.
Dat is bevestigd in de uitzending dacht ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Is dat bewezen of door Lennie uitgesproken?
Er was gisteren een uitleg van haar in de Belgische krant het nieuwsblad maar zat onder een betaal link dus heb het niet kunnen lezen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Is dat bewezen of door Lennie uitgesproken?
ohja is ook zoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is er uitgezet/ontslagen door BB omdat belangrijke gegevens over haar gezondheid ontbraken.
Staat heel stuk van der in de krant waar ze het bevestigdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is bevestigd in de uitzending dacht ik.
Nee, Lennie vertrok om gezondheidsredenen. Dat is alles wat er in de uitzending is benoemd.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is bevestigd in de uitzending dacht ik.
gamequote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:06 schreef zodeju het volgende:
Waar zijn de bewoners nu.....moesten die op hun slaapkamer blijven.....??
Ga je ff de afwas weg ruimen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |