quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]ganger shit olie drum met een fikkie erin en een opgepimpte golf met en subwooferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zucht.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Scheelt net niks. Zo’n linksdraaiend maan en aarde mens.
ik weet alleen dat mijn vriendin de mooiste en beste en liefste ter wereld isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk niethet zijn mannen die weten toch altijd alles beter
quote:Hoewel de dominantie van vrouwen op de werkplek elders in de wereld vrij zeldzaam is, is het systeem van het ‘ambulante huwelijk’ waarschijnlijk een volstrekt uniek onderdeel van deze cultuur – en ook het kenmerk dat als het meest ‘exotische’ wordt gezien. Afhankelijk van iemands standpunt is in deze vooruitstrevend feministische dan wel selectief manonvriendelijke traditie vastgelegd dat Mosuo-vrouwen alleen ’s nachts door hun partners bezocht kunnen worden en dat deze partners verder weinig in te brengen hebben in de opvoeding van hun kinderen. Mosuo-kinderen blijven hun leven lang bij de familie van hun moeder, en als zodanig zijn de vrouwen de gezinshoofden.
wat onsmakelijk geformuleerd.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ging even zoeken, maar er is ook een stam in China waar vrouwen het voor het zeggen hebben en mannen er alleen zijn voor het zaad
https://www.nationalgeogr(...)or-het-zeggen-hebben
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodra ze zich stoot wil je seks?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
die onhandigheid is ook wel weer woest aantrekkelijk ergens
*BAM...
Is het weer zover ja? Ahahahaha
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]De bovenste, daar koop ik mijn extreem lekkere appeltjeszuurdesembroodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Net Parijs he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
zeg, ga je lekkerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
De mens is ook 1 van de 3 zoogdieren (orca en chimpansees) waarvan de vrouw een menopauze kent en daar zit waarschijnlijk een voordeel aan voor de soort namelijk dat je dingen kunt leren aan je nakomelingen over meerdere generaties.
De zogenaamde grootmoeder-theorie.
Mannen kennen dit niet, die zijn er eigenlijk alleen maar voor de voortplanting en hebben niets nuttigs door te geven
[..]Hoezeer ik de die kubuswoningen ook waardeer, vind ik de tweede versie in Rotterdam toch beter gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
https://www.funda.nl/deta(...)595577/media/foto/24quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die dikke van de plus is ook een potje bijzonder geworden overigens.
Dat je dan voor eeuwig herinnert wordt als: die dikke van de Plusquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of Erica Terpstra en die dikke van de Plus die knallende ruzie krijgen om een gebakken brontosauruspoot
Ik wel en toen moest er een Uber besteld wordenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ik ben nog nooit in Helmond geweest. Tenminste, geen actieve herinnering aan.
RAAD EENS WIE DE UBER-CHAUFFEUR WAS?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wel en toen moest er een Uber besteld worden
Misschien moeten we vrouwencommunes met katten weer herintroducerenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
De mens is ook 1 van de 3 zoogdieren (orca en chimpansees) waarvan de vrouw een menopauze kent en daar zit waarschijnlijk een voordeel aan voor de soort namelijk dat je dingen kunt leren aan je nakomelingen over meerdere generaties.
De zogenaamde grootmoeder-theorie.
Mannen kennen dit niet, die zijn er eigenlijk alleen maar voor de voortplanting en hebben niets nuttigs door te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |