Wat oorsmeer erbij voor een extra bite.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies
CL heeft nog een variant voor als je geen kaas hebt.
[..]
Gerrie in tha housequote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenenkaas en piemelbrie opwarmen boven een waxinelichtje.
en jullie zijn niet meer weggegaanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben met CL komen overwaaien vanuit R&P.
Ik een keer op een berg in Zwitserland, 300 liter witte wijn erbij en toen op een kutsleetje in het pikkedonker 15 kilometer naar beneden met een brandende fakkel in mijn hand.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meest memorabele was wel in Lausanne toen ik de mensen daar uit ging leggen wat een Knoepert was.
Ik moest hierom lachen, omdat ik het voor me zagquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik een keer op een berg in Zwitserland, 300 liter witte wijn erbij en toen op een kutsleetje in het pikkedonker 15 kilometer naar beneden met een brandende fakkel in mijn hand.
Ik ben toen serieus meer dan 30 keer aan de dood ontsnapt.
Het was hier nooit meer hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en jullie zijn niet meer weggegaan
Ik ooit met Voxsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben met CL komen overwaaien vanuit R&P.
En ik maar zwaaien met mijn wieken en kakelen van angstplezier die hele tocht.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest hierom lachen, omdat ik het voor me zag
en zit nog schuim in je mondhoekenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit ik nog steeds naar dat stomme omgekeerde huis van @:ygritte te koekeloeren
*klikt kwaad weg
Zal wel door de hoogte komen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik een keer op een berg in Zwitserland, 300 liter witte wijn erbij en toen op een kutsleetje in het pikkedonker 15 kilometer naar beneden met een brandende fakkel in mijn hand.
Ik ben toen serieus meer dan 30 keer aan de dood ontsnapt.
Wij gingen ooit naar fokking hindeloopen en toen reden we daar langs en toen dacht ik he… neeee….. wat….. serieus de auto aan de kant gezet toenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit ik nog steeds naar dat stomme omgekeerde huis van @:ygritte te koekeloeren
*klikt kwaad weg
*Veegt de schuimvlokken woest wegquote:
Mi-ni-maalquote:
Komt door al die leuke mensen hier. En R&P was eigenlijk wel beetje doodquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en jullie zijn niet meer weggegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |