denk eerder gewoon keuze met ze 3enquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel raar en ik denk dat het vooral Jolien is die dat initieert. Jordy volgt haar dan wel.
Met haar buiten bij het vuurtje zitten ( blauwbekken(![]()
Jolien wil haar jongens met niemand delen.
Die twee zijn echt leuk samenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:37 schreef mazaru het volgende:
Jane en Sharice hebben de grootste lol samen. Echt heel sneu voor Sharice dat ze straks alleen met die drie zit. Dan duurt een week nog heel lang voor haar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is niet waar denk ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
En als Mattheus te lang met de meiden praat wordt Jolien woest
Ik hoop ook dat ze het wint. Ik gun het haar ook als enigste.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Die twee zijn echt leuk samen
van mij mag Charise nu winnen, dat ene weekje redt ze nog wel.
Geeft weer een paar minuten TV.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:59 schreef Linnied het volgende:
Opzich hadden ze vandaag voldoende tijd om hun koffers in te pakken..
Alle stress gisteravond voor niks.
babbelen brengt ze natuurlijk niet echt in bewegingquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn de hele middag al lekker aan het babbelen over van alles en nog wat.
Ze zitten gewoon lekker te kletsen in de buitenlucht, wat moeten ze anders doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:03 schreef Verida het volgende:
[..]
babbelen brengt ze natuurlijk niet echt in beweging![]()
het lijkt wel een bejaardenhuis zo, met dat dekentje over haar knieen
Ik schakelde over van de slaapkamer naar de tuin en toen zaten ze doodstil zonder te praten. Ik maakte een cap want een gifje had hetzelfde laten zien. Later gingen ze praten. Ik ga niet editten omdat ze weer gingen praten na mijn post.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:03 schreef Verida het volgende:
[..]
babbelen brengt ze natuurlijk niet echt in beweging![]()
het lijkt wel een bejaardenhuis zo, met dat dekentje over haar knieen
Dat is raar. Dat zei Jane tijdje terug toch ook?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:13 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: oh TOPSPUL
Brabantia is TOP
Reclame weer gemaakt
Ja zou best kunnen dat ze er echt reclame voor moeten maken want ja, Jane zei ook zoiets laatst!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:14 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat is raar. Dat zei Jane tijdje terug toch ook?
Eerst Jane nog, daarna mag Jolienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:24 schreef Thorelf het volgende:
ik hoop dat na vanavond.... Jolien de volgende is die het huis verlaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |