abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 februari 2003 @ 14:01:48 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_8629535
  • onze hond Pjotr die 's ochtends tevreden op zijn rug ligt met een kluif of een speeltje tussen zijn voorpoten

• onze cavia Bloem die tevreden in een hangende koker lag, en zich dan met één achterpootje afzette om lekker te schommelen

• konijn Martijn, die knorrend en met de oren naar voren rondjes hupste om de voeten van mijn vriendin als die zich stond op te maken

• cavia Roos, die, als ze weer eens neus aan neus was geweest met Martijn, helemaal happy rondjes hobbelde door het hok

• hamster Jip, die zich druk ging zitten wassen in een kommetje met chinchillazand
  • ...dat zijn nou momenten waar ik helemaal gelukkig van (kon) word(en)...

En jullie?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
      vrijdag 21 februari 2003 @ 14:03:39 #2
    21066 Potter
    At your service
    pi_8629576
    "Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
      vrijdag 21 februari 2003 @ 14:05:09 #3
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_8629612
    quote:
    Op vrijdag 21 februari 2003 14:03 schreef Potter het volgende:

[Ronan Keating mode]

*allemaal!*

'...and you say is best... when you say nothing at all...'

V.

Ja inderdaad, V. ja.
      vrijdag 21 februari 2003 @ 14:08:22 #4
    21066 Potter
    At your service
    pi_8629684
    Je spreekt blijkbaar voor jezelf, gezien de aantal reacties.
    "Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
    pi_8629723
    Als onze kat gehavend van een vechtpartij terugkomt en onze hond likt hem schoon
    pi_8630073
    Als m'n kat in m'n armen springt..........
    Do no Kill Do not rape Do not steal, these are princables that every men of every faith can embrace
    pi_8630894
    - Mijn kat als ie zachies ligt te snurken
    - de katten als ze in 1 groot bolletje pluis liggen te slapen, en je alleen aan de kleur kan zien waar de ene kat begint en de ander ophoudt..
    - mijn hond als ie helemaal gek van blijdschap wordt omdat je thuiskomt. Zijn staart valt zowat van zijn kont omdat hij zo erg kwispelt...
    - Mijn hond als ie met zijn voorpoten over zijn hoofd aait in zijn slaap

.....maar het allerliefste vind ik mijn hond als hij 's avonds op mijn voeten gaat liggen.

DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
      vrijdag 21 februari 2003 @ 15:06:05 #8
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_8630942
    Het ene moment dat onze katten elkaar vredig aflikken, meestal (helaas) gevolgd door een grote vechtpartij...
    pi_8631017
    *Als mijn ratjes lekker bij me liggen.
    *Als mijn hond met zijn kop op mijn schoot gaat liggen.

Pffffffff, zijn er wel veel, maar kan zo nix bedenken.

vrijdag 21 februari 2003 @ 16:02:09 #10
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_8632009
    Offtopic

Ini avatar yang boleh!!

ontopic:

Als mijn kat urenlang klagend liep te mekkeren dat ze de slaapkamer inwilde...als ik dan eindelijk toestond perste ze zich helemaal tegen me aan op bed...zo dicht mogelijk..

liev!

Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_8682030
    ...bedenk me wat... toen we naar de hond ginngen kijken bij de fokker: hij werd uit de kennel gehaald, en terwijl we met de fokker stonden te praten ging onze hond tussen mij en mijn vriend staan. Alsof hij wilde zeggen: genoeg geluld, naar huis!!!
    DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_8682072
    Onze kat die, als ik in kleermakerszit zit, persee op mijn benen wil liggen
    pi_8683865
    Als onze hond op de bank zit, en dan helemaal tegen de achterkant aan leunt.. en dan kijkt ze der ook nog eens heel zielig bij..
      maandag 24 februari 2003 @ 14:09:53 #14
    34488 Piro
    Eikichi Onizuka
    pi_8684848
    als ik mijn hamster bij zijn voerbak zie, met een zonnepit in zijn pootjes, die hij de hele tijd open zit te breken, heel liev
    Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
    pi_8684878
    Me 2 parkietjes die lief zitten te troetelen is zo schattig
    oops ohh my ...
    pi_8685855
    quote:
    Op maandag 24 februari 2003 14:09 schreef Piro het volgende:
    als ik mijn hamster bij zijn voerbak zie, met een zonnepit in zijn pootjes, die hij de hele tijd open zit te breken, heel liev
    Dat is lief.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
      maandag 24 februari 2003 @ 14:52:10 #17
    25202 Bereboot
    Oh pick me, pick me!
    pi_8685925
    mn valkparkiet die me op de deur opwacht en gelijk bij me komt zodra ik de deur binnenkomt.
    Zaterdag ochtend als hij me wekt om mee te gaan onder de douche..
    Het gaat weer helemaal nergens over...........................................................
    pi_8725812
    Mijn ratten als ze helemaal bovenop elkaar liggen te slapen. Dat je echt moet kijken van huh, hoe zit dat, dat je nniet meer kan zien van wie welke staart is! Rat die op de bank, onder de slaapzak op of naast je voeten in slaap valt en dan zo'n echt pluisballetje wordt. Ratten die zich wassen eigenlijk altijd. Het ziet er zo vergenoegd en tevreden uit.
    pi_8725863
    Als onze katten op de vensterbank in de zon liggen, en je lui aankijken met zo'n blik van "Zou jij ook wel willen he?"
    Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
    If you shake my hand better count your fingers ...
    pi_8728327
    Iedere keer als ik bij mijn ouders aankomt alle honden en katten alles vergeten en even moeten laten zien hoe lief ze wel niet zijn.
    Behalve mn eigen kat want hij is boos op heel de wereld (mijn ouders hebben jonge poesjes in huis gehaald).

Alleen als ik alleen buiten ben en mijn kat ook dan wil die wel komen kijken en kroelen.

Als ik mij rot voel dan kwam mijn kat ook altijd kijken, ik mis hem echt heel erg......
    Maarja probeer die kat maar eens in een flat te zetten

;)
    pi_8728484
    quote:
    Op woensdag 26 februari 2003 13:58 schreef Ms_Furious het volgende:
    Iedere keer als ik bij mijn ouders aankomt alle honden en katten alles vergeten en even moeten laten zien hoe lief ze wel niet zijn.
    Behalve mn eigen kat want hij is boos op heel de wereld (mijn ouders hebben jonge poesjes in huis gehaald).

Alleen als ik alleen buiten ben en mijn kat ook dan wil die wel komen kijken en kroelen.

We hebben wel een buurpoes die af en toe even komt laten zien dat ie er is dat maakt mn dag altijd wel weer goed.
    Als ik mij rot voel dan kwam mijn kat ook altijd kijken, ik mis hem echt heel erg......
    Maarja probeer die kat maar eens in een flat te zetten

;)
      woensdag 26 februari 2003 @ 14:36:26 #22
    41776 mick905
    Nog 20 jaar...
    pi_8729328
    Toen ik nog thuis woonde(zo'n dikke 20 jaar geleden) hadden m'n ouders een herdershond.
    s"nacht komt m'n slaapkamer binnen en wekt me met z'n poot.
    Ik dacht: Godver...Moet je nu weer schijten?
    Ik naar beneden en doe de achterdeur open. Nee, meneer bleef staan bij de koelkast en zat er maar met z'n neus achter.
    Wat bleek: Wodan(de hond) moest niet naar buiten, het jonge katje dat we pas hadden was in doodsnood door het vlooienbandje om d'r nek,en was blijven haken achter de koelribbels van de koelkast.
    Echt lief. Zo'n stoere hond komt op voor een klein katje.
    Wees altijd 100% jezelf inplaats van een perfecte copie van iemand anders......
    pi_8729491
    Toen ik mijn hond net een paar maanden had was ik hem aan't leren loslopen. Tijdens één van die lessen rende er een konijn langs, Boris erachteraan, ik hondloos. Dus ik zocht met de fiets het park af, geen hond. Ik ging systematisch al roepende alle wijken rond het park af, Borisloos.
    Na ongeveer twee uur zoeken en roepen probeerde ik het park weer. Daar zat-ie dan. Op exact de plek waar ik stond toen Boris wegrende zat een pup heel zielig en roerloos te wachten.

[Dit bericht is gewijzigd door Karboenkeltje op 26-02-2003 23:20]

Ik en mijn leger van stokstaartjes.
      woensdag 26 februari 2003 @ 23:19:38 #24
    28309 Wunk
    Komt gewoon door die konijnen
    pi_8741544
    De smekende blik en de druipende bek als ik voor onze boxer Unda vers lamshart met rijst en fruit aan het klaarmaken ben
    pi_8742865
    quote:
    Op woensdag 26 februari 2003 23:19 schreef Wunk het volgende:
    De smekende blik en de druipende bek als ik voor onze boxer Unda vers lamshart met rijst en fruit aan het klaarmaken ben
    Yummie!!!!!
    pi_8751687
    Als deze haarbal gaat liggen piepen en met z'n pootjes trekken omdat ie weer eens achter droomkonijntjes aanzit.

pi_8752334
    Als mijn kat zich wast, met zijn voorpootje langs zijn koppie..schattig!
    Als ie in bed naar me toesluipt en me een kopstoot geeft *bonk*.
    En dan gaat ie lekker naast me liggen pitten, luid spinnend als een motortje.
      donderdag 27 februari 2003 @ 16:22:08 #28
    28309 Wunk
    Komt gewoon door die konijnen
    pi_8753912
    quote:
    Yummie!!!!! :R
    Ja hallo, ik hoef het zelf niet op te eten, en HIJ vind het smikkelen hoor
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')