...dat zijn nou momenten waar ik helemaal gelukkig van (kon) word(en)...
En jullie?
V.
quote:[Ronan Keating mode]
Op vrijdag 21 februari 2003 14:03 schreef Potter het volgende:
*allemaal!*
'...and you say is best... when you say nothing at all...'
V.
.....maar het allerliefste vind ik mijn hond als hij 's avonds op mijn voeten gaat liggen.
Pffffffff, zijn er wel veel, maar kan zo nix bedenken.
Ini avatar yang boleh!!
ontopic:
Als mijn kat urenlang klagend liep te mekkeren dat ze de slaapkamer inwilde...als ik dan eindelijk toestond perste ze zich helemaal tegen me aan op bed...zo dicht mogelijk..
liev!
quote:Dat is lief.
Op maandag 24 februari 2003 14:09 schreef Piro het volgende:
als ik mijn hamster bij zijn voerbak zie, met een zonnepit in zijn pootjes, die hij de hele tijd open zit te breken, heel liev
Alleen als ik alleen buiten ben en mijn kat ook dan wil die wel komen kijken en kroelen.
Als ik mij rot voel dan kwam mijn kat ook altijd kijken, ik mis hem echt heel erg......
Maarja probeer die kat maar eens in een flat te zetten
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 13:58 schreef Ms_Furious het volgende:
Iedere keer als ik bij mijn ouders aankomt alle honden en katten alles vergeten en even moeten laten zien hoe lief ze wel niet zijn.
Behalve mn eigen kat want hij is boos op heel de wereld (mijn ouders hebben jonge poesjes in huis gehaald).Alleen als ik alleen buiten ben en mijn kat ook dan wil die wel komen kijken en kroelen.
We hebben wel een buurpoes die af en toe even komt laten zien dat ie er is dat maakt mn dag altijd wel weer goed.
Als ik mij rot voel dan kwam mijn kat ook altijd kijken, ik mis hem echt heel erg......
Maarja probeer die kat maar eens in een flat te zetten
[Dit bericht is gewijzigd door Karboenkeltje op 26-02-2003 23:20]
quote:Yummie!!!!!
Op woensdag 26 februari 2003 23:19 schreef Wunk het volgende:
De smekende blik en de druipende bek als ik voor onze boxer Unda vers lamshart met rijst en fruit aan het klaarmaken ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |