quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:58 schreef Perrin het volgende:
Holy shit, in Bangkok gevoeld, dat is iets van 1000km verderop!
sheesh!!!
[ x ]
[ x ]
43 vermist..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:19 schreef MissButterflyy het volgende:
Aiii, daar waren vast ook nog een hoop bouwvakkers in het gebouw bezig.
Dat is wel een hele heftige dan, Mandalay en Bangkok liggen nou niet echt heel dicht bij elkaar.quote:
Tweets posten is een kwestie van volhouden en een beetje geluk gewordenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:12 schreef Frutsel het volgende:
Tevens word ik schijtziek van het feit dat die tweets constant onzichtbaar blijven...
Zie ze allemaal, geloof ik, hiero.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:12 schreef Frutsel het volgende:
Tevens word ik schijtziek van het feit dat die tweets constant onzichtbaar blijven...
In FB zijn er al vragen over gesteld maar komt ook geen reactie opquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tweets posten is een kwestie van volhouden en een beetje geluk geworden
Ik zag het filmpje, dacht precies dat, scroll iets omlaag en zie bijna precies dezelfde woorden die ik dacht...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:09 schreef Frutsel het volgende:
Je zult maar in dat zwembad zitten en over de rand worden gegooid
Dit is een eigen topic?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Verdient wel een eigen topic denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |