Wij hebben dit probleem thuis vaak. Dat gergi zegt "ken je die film [insert rare duitse titel die totaal niet lijkt op het origineel]?"quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze hebben best veel films daar, ook de wat niet gebruikelijke klassiekers .Enige dat je soms hebt is dat je een Scandinavische hoes hebt, maar dat is dan meestal alleen de achterkant en niet op zijn Duits de hele titel van een film ombouwen naar het Duits. Was trouwens wel de reden dat ik weer een bij de coolshop kwam, vanwege die Duitsers , zag daar The Warriors, maar die had weer zo'n verbouwde 'Die Warriors' hoes
. Bij sommige films is het wel echt zo erg dat je eerst moet gaan ontcijferen welke film het zou kunnen zijn Der Herr der Ringe
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Te lui om 3/4 verdiepingen naar beneden te lopen denk ik.
Lol. Van die dvds die je bijna zou halen omdat de verDuitsing zo grappig is.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze hebben best veel films daar, ook de wat niet gebruikelijke klassiekers .Enige dat je soms hebt is dat je een Scandinavische hoes hebt, maar dat is dan meestal alleen de achterkant en niet op zijn Duits de hele titel van een film ombouwen naar het Duits. Was trouwens wel de reden dat ik weer een bij de coolshop kwam, vanwege die Duitsers , zag daar The Warriors, maar die had weer zo'n verbouwde 'Die Warriors' hoes
. Bij sommige films is het wel echt zo erg dat je eerst moet gaan ontcijferen welke film het zou kunnen zijn Der Herr der Ringe
Je moet wel alle aroma's van zo'n bedorven homp vlees goed in je op kunnen nemen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik was er al bang voor.. maar het maakte ergens wel sense
OH JAquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die natuurkunde leraar die films aanzette om zijn kater uit te zitten ipv les te hoeven geven
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet wel alle aroma's van zo'n bedorven homp vlees goed in je op kunnen nemen.
quote:
Mein Kampf.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben dit probleem thuis vaak. Dat gergi zegt "ken je die film [insert rare duitse titel die totaal niet lijkt op het origineel]?"
- Nee
En dan gaan we de film kijken, is het een hele bekende
Toen kon dat nog gewoon. De lerarenkamer stond ook altijd blauw.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Moet er wel echt bescheten uit gezien hebben
Foto van Wattenschijfje.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan dus met ieder willekeurige foto
Der Untergang.quote:
Volgens mij zijn die mortuaria ook gewoon koelcellen, dus die bevroren lijken zul je niet zo goed ruikenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schijnt een hoax te zijn en dat het alleen in Silence of the Lambs is gebruikt.
Maar het lijkt mij juist een goed idee
Ewlquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen kon dat nog gewoon. De lerarenkamer stond ook altijd blauw.
Nou ja sommige hebben een tijdje in de zon of in het water gelegen. Mensen overlijden niet in een koelcel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die mortuaria ook gewoon koelcellen, dus die bevroren lijken zul je niet zo goed ruiken
Zijn het nou koelcellen of vriescellen?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die mortuaria ook gewoon koelcellen, dus die bevroren lijken zul je niet zo goed ruiken
"Stirb langsam? Kennik niet"quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben dit probleem thuis vaak. Dat gergi zegt "ken je die film [insert rare duitse titel die totaal niet lijkt op het origineel]?"
- Nee
En dan gaan we de film kijken, is het een hele bekende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |