I see what you did there.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit al allemaal zoete muziekjes te luisteren.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was deze week in de AH en ik heb gewoon 2 pakken meegenomen
quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had er nog 4 in de kast staan, maar yolo
Zo werkt het niet in dit land.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is er met tresor aan de hand dat het alweeeer in de aanbieding is. Het is om de week in de aanbieding? Maak de prijs dan gewoon goedkoper
Deel eens eentjequote:Op donderdag 27 maart 2025 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Behalve bij Hornbachquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo werkt het niet in dit land.
My heart will go on 🎶quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond de aanbiedingen echt goed, als je het vergelijkt met de normale (absurd hoge) prijsquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]had je het idee dat je anders een goede aanbieding zou mislopen?
Ik vind dat een leuke omschrijvingquote:
ALL BY MYSELFquote:
NEE.quote:
De aanbiedingen zijn ook echt goedquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond de aanbiedingen echt goed, als je het vergelijkt met de normale (absurd hoge) prijs
Ben ook wel benieuwd waarom dat zo in de aanbieding is.. misschien experimenteren ze, om te kijken of het wel verkoopt als de prijs lager is (duhhhh, maar goed, je weet het niet?)
Je moet iets van een knuffelrock cd zoeken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Van Fles voor 4EverBlackEyed,
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |