Ja.quote:
Whehehe.quote:
DOEN, nog meer spul!!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe.
Kerel zat wel te hinten op zelf bier brouwen laatst.
Jaquote:
Leer ze maar goed Nederlands dan, scheelt een hoop liefde en warmte in dit land.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die van mij gaan gewoon lekker bejaarden verzorgen of auto's repareren hoor.
quote:
quote:
...ja?quote:
MEER SPUL.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
of gewoon plat Brabants, dan kom je er ook wel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leer ze maar goed Nederlands dan, scheelt een hoop liefde en warmte in dit land.
Jeh.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of gewoon plat Brabants, dan kom je er ook wel.
Ouch.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo intensvolgens mij denken veel mensen 'we leven langer in ongezondheid' als in, de jaren die we langer leven zouden we in ongezondheid doorbrengen. Dat klopt, maar de jongere jaren leven we tegenwoordig ook ongezond
![]()
De mensheid is zo slecht in voor zichzelf zorgen
Nee ik leer ze wiskunde.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leer ze maar goed Nederlands dan, scheelt een hoop liefde en warmte in dit land.
Meer stress, meer fastfood, meer plasticjesquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo intensvolgens mij denken veel mensen 'we leven langer in ongezondheid' als in, de jaren die we langer leven zouden we in ongezondheid doorbrengen. Dat klopt, maar de jongere jaren leven we tegenwoordig ook ongezond
![]()
Dan doe ik het nog best goed.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Meer risicoquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer stress, meer fastfood, meer plasticjes
Meer wijzende vingertjesquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer stress, meer fastfood, meer plasticjes
Och dat doe ik toch alquote:
Hmm goede, wordt niet expliciet iets over benoemdquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Wordt er eigenlijk ook nog rekening gehouden met een mogelijke toename van gediagnosticeerde chronische ziekten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |