Als hij mijn TV sloopt kan hij mij een nieuwe kopen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan ruineert hij jouw tv omdat er perse dikkere schroeven in moeten ?
ik zou em vriendelijk de deur wijzen
Win-win voor jou.quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Als hij mijn TV sloopt kan hij mij een nieuwe kopen.
Ik wacht op het moment dat ze verteld wordt dat een goede persoonlijkheid en goed gedrag meer de dames aan trekt, maar dat is natuurlijk niet alphaquote:Op donderdag 27 maart 2025 08:50 schreef kwiwi het volgende:
Wat lees ik nu weer. Blijkbaar zijn parfums tegenwoordig voor tienerjongens de nieuwe rage. En dan niet goedkope drogisterijparfums, maar die van 250 euro of meer. Omdat ze op tiktok gezien hebben dat dit vrouwen aantrektWaar betalen ze dat in godsnaam van
Echte ho's vallen daar ook niet op natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat ze verteld wordt dat een goede persoonlijkheid en goed gedrag meer de dames aan trekt, maar dat is natuurlijk niet alpha
Ga uit mijn hoofd, Flesquote:
Die willen een jongen die ruikt naar dure parfum. De rest doet er niet toequote:Op donderdag 27 maart 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Echte ho's vallen daar ook niet op natuurlijk.
Ik hoor hem dan al zeggen.. ik ga echt geen 50 inch kopen hoor.quote:
Jawel, hij moet ook een opgevoerde fatbike hebben, vapes dealen en de leraren uitschelden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die willen een jongen die ruikt naar dure parfum. De rest doet er niet toe
oeh geile praat ditquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, hij moet ook een opgevoerde fatbike hebben, vapes dealen en de leraren uitschelden.
Euhh. Hoe dan? Gaat hij het schroefdraad uitboren en tappen naar een grotere maat?quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:52 schreef Ama het volgende:
Mijn vader blijft zeggen dat er dikkere schroeven in mijn TV moeten (waar dat ding mee aan een beugel vastzit aan de muur). Ik denk als hij er nu nog niet af is gevallen waarom dan later wel?Maar goed hij is hier zondag en dan zal hij dat alsnog wel gaan doen.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoor hem dan al zeggen.. ik ga echt geen 50 inch kopen hoor.
En dan schroeven van 10 cm lang erin jassen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Euhh. Hoe dan? Gaat hij het schroefdraad uitboren en tappen naar een grotere maat?
Wat staat hier allemaal?quote:
De schroeven die ik bij de beugel kreeg zijn wel vrij kort.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Euhh. Hoe dan? Gaat hij het schroefdraad uitboren en tappen naar een grotere maat?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:15 schreef Ama het volgende:
[..]
De schroeven die ik bij de beugel kreeg zijn wel vrij kort.
Meteen een 3D tv. Lijkt net alsof ze een heel eind uitsteken!quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:14 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan schroeven van 10 cm lang erin jassen.
Over het algemeen is de stelregel dat het schroefdraad van een bout minimaal één tot anderhalf keer de diameter van de bout diep in de moer moet zitten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:15 schreef Ama het volgende:
[..]
De schroeven die ik bij de beugel kreeg zijn wel vrij kort.
Nee mijn pa weigert dat soort dingen te kopen. Heeft bijna alleen maar eigen gemaakte eiken meubels in huis.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Is je pa ook iemand die denkt Ikea kasten zonder gebruiksaanwijzing in elkaar te zetten met betere schroeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |