SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door kwiwi op 26-03-2025 20:44:11 ]
Ja, met nadruk op was.quote:
je bent zelf leuk!quote:
Ja en geld voor de geleden psychische schade.quote:
Een K-SChemaquote:
Ik heb net geteld, ik heb 49 wekkers tussen 6.00 en 8.38quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n kalendertje in je wekker app? Daar kan ik een specifieke datum kiezen voor elke wekker die ik instel.
[ afbeelding ]
Ik heb het geprobeerd, maar toen ik daar beneden was viel ik in slt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met nadruk op was.
Heb je nu al je triangel opgeraapt?
Ik heb in elk geval mijn xylofoon weer in m'n hand hoor
Moest opzoeken wat een xylofoon ook alweer wasquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met nadruk op was.
Heb je nu al je triangel opgeraapt?
Ik heb in elk geval mijn xylofoon weer in m'n hand hoor
Jeetje.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar toen ik daar beneden was viel ik in slt.
Alles volgekwijld ook.
Uh ja, ok, dat is ook een manierquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb net geteld, ik heb 49 wekkers tussen 6.00 en 8.38![]()
Waarom, omdat ik dan alleen maar schuifjes hoef te zetten
Zit bij de cursus time mt ook een onderdeel Arbeidstijdenwet? Want dan stuur ik mn baas ook even langsquote:
JONGEUHHHquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest opzoeken wat een xylofoon ook alweer was![]()
Er zijn verschillende modulesquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zit bij de cursus time mt ook een onderdeel Arbeidstijdenwet? Want dan stuur ik mn baas ook even langs
Ik zal er geen doekjes om winden.quote:
Geeft er ook iemand een cursus schoonmaken? Die moet dan misschien eerst, wil geen volgekwijld instrument natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JONGEUHHH![]()
![]()
Ik ga hier muziekles geven, na het de timemanagementcursus
Een TenaLADquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zal er geen doekjes om winden.
Al had ik er beter wel een doekje onder kunnen leggen
@Budapestenaarquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geeft er ook iemand een cursus schoonmaken? Die moet dan misschien eerst, wil geen volgekwijld instrument natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |