Uit eten, kleding, thuisbezorgd, boodschappen (ik flikker lukraak in de kar), streamingsabonnementen, zorgverzekering (dat extra extra pakket heb ik eigenlijk niet nodig en mijn aanbieder is eigenlijk ook wel velen te duur), auto (in principe kan ik met een minder zwaar gevaarte ook wel af), uitjes, vakanties, hotelovernachtingen, cadeau’s voor neefjes, nichtjes, familie e.d., te dure skincare, shampoo, douchegel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar zou je op kunnen besparen? Zat even te denken, maar zou hier alleen op kleding en uiteten gaan zijn.
nouja... zonder rijbewijs staat dat ding de hele dagen stil op een plekkiequote:Op woensdag 26 maart 2025 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel parkeerplekken je hebt
Ik zie geen enkele reden om ergens op te besparenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, ik weet wel waar ik op zou kunnen besparenMaar dat ga ik lekker niet doen.
![]()
![]()
Nee daarom, ik zie het wel waar ik kan besparen, maar ik zie de redenen nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om ergens op te besparen
Nee ik eigenlijk ook niet. En heb ook geen ongezonde hobby's verder waarvan het beter zou zijn als ik ermee stop.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om ergens op te besparen
Koop een biroquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja... zonder rijbewijs staat dat ding de hele dagen stil op een plekkie
Oh, dat heb ik dan weer wel. Namelijk eten en drinken.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk ook niet. En heb ook geen ongezonde hobby's verder waarvan het beter zou zijn als ik ermee stop.
Mensen staren me altijd aan hieromquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uit eten, kleding, thuisbezorgd, boodschappen (ik flikker lukraak in de kar), streamingsabonnementen, zorgverzekering (dat extra extra pakket heb ik eigenlijk niet nodig en mijn aanbieder is eigenlijk ook wel velen te duur), auto (in principe kan ik met een minder zwaar gevaarte ook wel af), uitjes, vakanties, hotelovernachtingen, cadeau’s voor neefjes, nichtjes, familie e.d., te dure skincare, shampoo, douchegel.
Te veel eigenlijk.
Maar ik wil gewoon een beetje levennnnn
Nee, ik ook nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk ook niet. En heb ook geen ongezonde hobby's verder waarvan het beter zou zijn als ik ermee stop.
komt vanzelf wel wat op mn pad waar ik mn geld aan kwijt kan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koop een biro![]()
Maar nee. Vakantie dan. Of een paard of een fiets of een keer 1e klas reizen omdat je daar gewoon zin in had. Maakt niet uit
Die leuke kassadame moet je ook niet in je kar gooien.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen staren me altijd aan hierom
Of een zwerm hysterische sprinkhanen, nog erger.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een paard kopen, dat wens je je ergste vijand nog niet toe
Ja, maar lekkerquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een roedel springstaartjes.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een zwerm hysterische sprinkhanen, nog erger.
Waarschijnlijk omdat jij de boodschappen met schap en al in die kar maait.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft er tweequote:Op woensdag 26 maart 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
34 rivierkeienquote:
RIP spaarrekening.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft er twee
True.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
wens haar sterktequote:Op woensdag 26 maart 2025 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft er twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |