als je 1440 wekkers er op hebt staan is nog beterquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vet hendig, hoef je nooit te schuiven met dat wieletje. Ik gebruik ze niet allemaal tegelijk
Ik moest deze zin echt 3x lezenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort makkelijk in te brengen bipsthermometer, zie je jou na negenen dan weet je dat de kutmensen even weg zijn.
48 keer gelezen, maar wat lees ik hier nou ?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort makkelijk in te brengen bipsthermometer, zie je jou na negenen dan weet je dat de kutmensen even weg zijn.
Het is heel ongezond als je je niet aan je natuurlijke bioritme houdtquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga tegenwoordig wat eerder naar bed toe aangezien ik neit meer echt slaap zodra Cali naar haar werk is. Fijn als om 5 de wekker gaat
Dat zou ik echt niet trekkenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is zelden dat ik voor half 1 slaap. Ik zou het wel willen daar niet van, maar dan moet ik aan de slaappillen o.i.d.
GIJquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mi-ni-maal 3000, Duitse wekkers, met ome Dolf zijn stem, WACHER WORTEN DU LUIESS SCHWEINHUNDT
Nee, dat zou gek zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je 1440 wekkers er op hebt staan is nog beter
Hangt er vanaf hoe laat de wekker gaatquote:
quote:
Alsof ik niet kan schrijvenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
48 keer gelezen, maar wat lees ik hier nou ?
Zo is het hier ook gegaan. Toen ik gergi net leerde kennen ging hij rond 23u/middernacht slapen. Inmiddels is het 2u eerder.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga tegenwoordig wat eerder naar bed toe aangezien ik neit meer echt slaap zodra Cali naar haar werk is. Fijn als om 5 de wekker gaat
49 wekkers gaat nog wel, maar ik vind 1440 wekkers echt een tikkeltje overdrevenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je 1440 wekkers er op hebt staan is nog beter
5:35quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe laat de wekker gaat
Kwiwi is de graatmeterquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
48 keer gelezen, maar wat lees ik hier nou ?
Wat staat hier?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Alsof ik niet kan schrijven![]()
Misschien als ik in wat rustiger vaarwater ben dat ik weer gewoon in slaap val zodra ik me omdraai.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is heel ongezond als je je niet aan je natuurlijke bioritme houdt
Mijn wekker stond op 6.30 en ik ging zo rond Ygritte -tijd slapen.quote:
Dan lok je hem met sjarratelles zeker?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo is het hier ook gegaan. Toen ik gergi net leerde kennen ging hij rond 23u/middernacht slapen. Inmiddels is het 2u eerder.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan lok je hem met sjarratelles slaapsokken zeker?
elke graat gaat ze tellen en dan heeft ze vanzelf een vis bij elkaarquote:
Ik ben uniek, ik wist het wel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, bij mij is 'bestand opslaan' meestal een moment dat mn werkdag wél klaar is![]()
en ja, echt alleen jij kunt niet plannen
Ik heb dit mijn hele leven geloof ik nog nooit gehadquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien als ik in wat rustiger vaarwater ben dat ik weer gewoon in slaap val zodra ik me omdraai.
Ik heb best veel uurtjes slaap nodigquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn wekker stond op 6.30 en ik ging zo rond Ygritte -tijd slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |