Terechtquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vind ze dan vast veel toffer en leuker.
Morgen wordt het mooi weer dus ik vraag of er iemand mee wil. Maar nee ze gaan vrijdag al met m'n oom en tante. En dan kan ik niet. Zaterdag ook niet. Dan zondag maar dan zijn zij al geweest natuurlijk. M'n zus wil wel maar die moet zondag werken. Dus ik ga wel in m'n eentje morgen.quote:
Meteen een kernonderzeeër kopen, of geheel Tanzania.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n nieuwe CC is gearriveerd
Van de oude komt allemaal pluimpjes rook.
Ja, elke keer minstens een paar k uitgeven, gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen een kernonderzeeër kopen, of geheel Tanzania.
Aiquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna heel Foqueville slaapt al.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal harde werkers.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou.quote:
Ik ben geen harde werker want parttimerquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De harde werkers zijn juist allemaal nog wakker.
Paardtimerquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben geen harde werker want parttimer
Ik beweeg ook maar af en toe wat met mijn muis en brom wat dikkerigs rond.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben geen harde werker want parttimer
Hoor ik daar een Chinook ineens?quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik beweeg ook maar af en toe wat met mijn muis en brom wat dikkerigs rond.
Mijn bureau is daarom altijd leeg.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor ik daar een Chinook ineens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |