Waarom heb je ze dan, meerdere zelfs?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:34 schreef dolpo1 het volgende:
Mijn eigen kinderen kunnen eindelijk goed op eigen benen staan, en ben oprecht blij dat ik van kleine kinderen af ben
Ten eerste: overleggen met je partner uiteraard.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:34 schreef dolpo1 het volgende:
Mijn oudste zus is ziek, al lang, en het gaat de laatste tijd niet geweldig. Zal ook niet meer beter worden. Ze heeft 3 minderjarige kinderen (11,14,17). Contact met vader is er niet, en zij heeft het volledig gezag over haar kinderen. Dat is wel al een jaar of 10 zo. Die van 17 doet veel om de andere op te vangen en helpt mee met de zorg van de anderen samen met mijn zus. Dat is bewonderenswaardig.
Ouders zijn er niet meer, en ze vroeg mij om de kinderen op te vangen mocht zij het tijdelijke gaan verlaten voor het eeuwige. Op zo'n moment zeg je natuurlijk geen nee, maar heel erg blij ben ik er ook niet mee, al hou ik veel van ze. Ik ben er eigenlijk helemaal niet blij mee.
Mijn eigen kinderen kunnen eindelijk goed op eigen benen staan, en ben oprecht blij dat ik van kleine kinderen af ben, ik heb dat altijd verschrikkelijk gevonden. Dat mag je best zeggen vind ik.
Het enige dat overblijft is een pleeggezin vermoed ik, maar dat kan ik ze ook niet aan doen. Wat zouden jullie doen in een situatie als deze? Ik ga mijn zus natuurlijk niet lastig vallen met deze zorgen van mij.
Wat een onzin, 3 kinderen in huis nemen is nogal wat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:43 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Eerlijk zijn naar je zus, weet ze gelijk wat voor misbaksel je bent.
When it rains it poursquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:48 schreef maily het volgende:
Zware tijden @:dolpo1
Ook met je zieke vriend.
Sterkte!
Dat doet het gros van dit land al. Die krijgen kinderen om ze na een aantal jaren 5 dagen in de week bij de kinderopvang of BSO te dumpen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:33 schreef Hiddendoe het volgende:
Het zijn drie kinderen. Wezens die ontzettend kwetsbaar zijn en heel veel hulp en begeleiding nodig hebbe.
Het zijn ook nog eens bloedverwanten. Wat als je vrouw binnenkort van een drieling zou bevallen? Zou je dan ook twee van de drie uitbesteden?
Yepquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zulke rampscenario's geschetst worden en door de TS niet meer gereageerd wordt
Genoeg mensen hier die van alles verzinnenquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoiets verzin je toch niet
Waarom schrijf je dan in je andere topic over ‘mijn broers en zus’?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:28 schreef dolpo1 het volgende:
Ik heb nog een zus, maar deze woont begeleid dus geen optie. De vader is al heel lang uit beeld, drank en drugsgebruiker en heeft aangegeven, zelfs tegen mij dat die kinderen hem niks boeien en hij er niks mee te maken mee wil hebben, dit is ook al lang geleden. Heb hem ook al jaren niet meer gezien.
Ik zou serieus niet weten welke creatieve oplossing er bedacht kan worden. Mijn zus ziet me als de enige logische en goede plek, maar het is even niet niks.
Wat wil je dan voor advies? Je zus iets beloven en vervolgens doen wat jou het beste lijkt?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:28 schreef dolpo1 het volgende:
Ik heb nog een zus, maar deze woont begeleid dus geen optie. De vader is al heel lang uit beeld, drank en drugsgebruiker en heeft aangegeven, zelfs tegen mij dat die kinderen hem niks boeien en hij er niks mee te maken mee wil hebben, dit is ook al lang geleden. Heb hem ook al jaren niet meer gezien.
Ik zou serieus niet weten welke creatieve oplossing er bedacht kan worden. Mijn zus ziet me als de enige logische en goede plek, maar het is even niet niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |