SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Waren deze, was 25 euro voor 2 van die verpakkingen, volgend die 'berekening' zouden het dus 144 rollen zijn https://www.bol.com/nl/nl(...)ing/9300000152424729quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die korting heb ik niet gehad![]()
Maar goed, 96 rollen voor 35 euro incl. bezorgen vind ik niet zo heel duur
Betaalde jij dan de helft?
quote:
Accepteer het maar gewoonquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus dan zitten we samen op een kromme lijn?
Wat is deze mindfuck?
Zal dit ook op m'n werk gaan zeggenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Accepteer het maar gewoon
Stuk chiller
HNGGGGGGGGGGGGquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Accepteer het maar gewoon
Stuk chiller
finish las ik inderdaad veel negatieve reviews over, dus die aanbiedingen liet ik sowieso schietenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Finish en Somat in ieder geval niet, was laatst in een test en de dure merken bleken eigenlijk het minst goed te zijn. Die van Lidl waren wel goed.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is Page Compleet Schoon, maar er staat niet bij hoeveel laags.
Oh, dat lijkt mij superlachen, als ik dat op mijn werk ga zeggenquote:
Oh ja, ik zie hetquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
finish las ik inderdaad veel negatieve reviews over, dus die aanbiedingen liet ik sowieso schieten
somat ken ik niet
en die van de lidl heb ik inderdaad meer goeie reviews van gezien
[..]google leert mij dat het 2 laags zou zijn..
dat vind ik dus niet fijn
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie hetWas mij nooit opgevallen dat het 2 laags was
![]()
![]()
das opzich positief, lekker goedkoopquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie hetWas mij nooit opgevallen dat het 2 laags was
![]()
![]()
Ik heb vandaag ook weer vuilniszakken en wasmiddel besteld.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
KSC, voor al uw wcpapier en vaatwastabletten tips.
Wil je ook delen wat voor wasmiddel je besteld hebt ?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook weer vuilniszakken en wasmiddel besteld.
Hier alles van DM huismerk, zonder parfum e.d. Ariel reageer ik altijd allergisch opquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:03 schreef mschol het volgende:
wasmiddel ben ik verknocht aan ariel pods.. duur maar werken hier prima
soms van de action ofzo vloeibaar wasmiddel
Ik die van de Robijn, Paradise Secretquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:03 schreef mschol het volgende:
wasmiddel ben ik verknocht aan ariel pods.. duur maar werken hier prima
soms van de action ofzo vloeibaar wasmiddel
DM huismerk is wat lastig krijgen voor mijquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier alles van DM huismerk, zonder parfum e.d. Ariel reageer ik altijd allergisch op
Ik had dus tijdje geleden DM geshopt met mijn nichtje… nou ik weet niet wat daar in de douchegel zit, maar niet geschikt voor mij in ieder geval. Had overal uitslagquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier alles van DM huismerk, zonder parfum e.d. Ariel reageer ik altijd allergisch op
Ja dat wordt wat lastig op de fietsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
DM huismerk is wat lastig krijgen voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |