Ik wel, toen ik op weg was nasr Bad Münstereifel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laatste keer in Duitsland, had ik geen boetes
Even afkloppen, maar ik heb nog nooit een boete gekregen in Duitsland
Ik race nooitquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wel, toen ik op weg was nasr Bad Münstereifel.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uitgeprint voordat die verwijderd is.
Moet je die andere horen, die jankt om alles. Als je je handen niet aan het stuur hebt, als je te recht stuurt, als je te dicht bij de lijn rijdt….quote:
dat is heel lang geleden dat ik daar misschien ooit een boete voor heb gekregenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb alleen boetes gekregen van de bieb
Hele oerwouden zijn verdwenen door CE z'n printerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uitgeprint voordat die verwijderd is.
Ik heb een flitsapp, anders heb ik er elke week eentje op de mat liggen. Al die 30 zones, en dan sommige 50 maar tussen 20 en 6u ineens 30.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laatste keer in Duitsland, had ik geen boetes
Even afkloppen, maar ik heb nog nooit een boete gekregen in Duitsland
Verschilt ook wel per auto, maar bij de godin is het goed om af en toe flink toeren te maken om de cilinders schoon te branden van de olieresten. Voordeel daarvan is dat die dan zuiniger is, dus ik moet planken om zuinig te rijdenquote:
Wat heb jij voor auto's?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je die andere horen, die jankt om alles. Als je je handen niet aan het stuur hebt, als je te recht stuurt, als je te dicht bij de lijn rijdt….
Dat is wel zo. Maar ja, voor de klanten wil je het wel op tijd af hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje op je eigen gezondheid passen.
Eigen gezondheid is belangrijker dan werk.
Het is tenslotte maar werk
50 euro. Viel mee. Ze sturen wel gelijk de foto mee. Die staat nu ingelijst op het dashboard van de Budabolide.quote:
Ben je nog wakkerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een flitsapp, anders heb ik er elke week eentje op de mat liggen. Al die 30 zones, en dan sommige 50 maar tussen 20 en 6u ineens 30.
Boks.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een flitsapp, anders heb ik er elke week eentje op de mat liggen. Al die 30 zones, en dan sommige 50 maar tussen 20 en 6u ineens 30.
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar ja, voor de klanten wil je het wel op tijd af hebben.
Met optiesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb jij voor auto's?![]()
Inb4 piepende en jankende![]()
God.. werkstukkenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn moeder kwam laatst wel nog een werkstuk van me tegen over aardbevingen. Geprint op aparte kleur papier zodat het meer opviel.
jij hebt liever van die 4 baans wegen zonder trottoir zoals in US in de steden?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boks.
Ik reed laatst in hartje Amsterdam en daar mag je nu dus nog maar 30
Echt optimaal rijgenot daar joh![]()
![]()
![]()
@:Rival
Waarom wil je daar rijdenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boks.
Ik reed laatst in hartje Amsterdam en daar mag je nu dus nog maar 30
Echt optimaal rijgenot daar joh![]()
![]()
![]()
@:Rival
Nou ja, als het even kanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
jij hebt liever van die 4 baans wegen zonder trottoir zoals in US in de steden?
Uh, ja last minute beslissingquote:
Dan zou ik FOK! maar snel afsluiten en naar bed gaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:37 schreef Karzai het volgende:
ben weer kapot en paranoia, fok triggered me ook om alcohol te gaan drinken voor een happy time
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |