dat is een flink archief dan..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik print iedere avond alle posts hier uit.
Hmm, laatste keer dat ik in Duitsland ben geweest was naar Düsseldorf, dat was echt een drama toen je de grens over was. Om de 300 meter weer een andere snelheid, waardeloos wegdek en overal bausteilequote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het laatste stukje is wel leuk, als je bij Nijmegen de grens over gaat
Ik vind dat niet normaal.quote:
En dan in een verzamelband doen, net als de Donald Duck vroegerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest hier smakelijk om lachen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat wel ja, net als met een warme motor flink toeren maken en niet te vroeg doorschakelenquote:
Ja, Duitsers zijn dol op snelheidsbordjesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, laatste keer dat ik in Duitsland ben geweest was naar Düsseldorf, dat was echt een drama toen je de grens over was. Om de 300 meter weer een andere snelheid, waardeloos wegdek en overal bausteile
Ik heb er een waar ik eigenlijk te weinig in rij. Die piept om de haverklap (maar start altijd)quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dit waar is.
Volgens mij gaat mijn schoen langer mee, omdat ik er lange stukken mee rijd over de snelweg
Laatst nog de accu laten controleren en die was nog tip top in orde
Print je dit dubbel of enkelzijdig?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar ik mag niet bij de beren in de buurt komen anders wordt ballie boosquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeist... met je beren op de weg.
Gewoon vroeg gaan en dan kost het max een halve dag. Je maakt een lijstje van wat je nodig hebt, rent de winkel in en uit en klaar ben je.
Normale mensen gaan ook nog schnitzel eten en dan heb je ook nog een uitje.
Oh, ik doe iets verkeerdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel ja, net als met een warme motor flink toeren maken en niet te vroeg doorschakelen
En Cali elke nacht al die pagina's netjes in doorzichtige mapjes doen om ze in mint condition te houden?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een piepende autoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb er een waar ik eigenlijk te weinig in rij. Die piept om de haverklap (maar start altijd)
Ja, er zijn geen beren op de weg, dus niemand wordt boos.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik mag niet bij de beren in de buurt komen anders wordt ballie boos
Vanaf mijn kant is dat gewoon rausen. Vroemmmmmmquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, laatste keer dat ik in Duitsland ben geweest was naar Düsseldorf, dat was echt een drama toen je de grens over was. Om de 300 meter weer een andere snelheid, waardeloos wegdek en overal bausteile
Goede vraag.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Print je dit dubbel of enkelzijdig?
Laatste post van Dimmy is een collector’s item.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En Cali elke nacht al die pagina's netjes in doorzichtige mapjes doen om ze in mint condition te houden?
Toevallig gisteren met een collega ook over gehad. Dat het dit jaar wel erger is met overwerk dan andere jaren.quote:
Laatste keer in Duitsland, had ik geen boetesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Duitsers zijn dol op snelheidsbordjes
en hoeveel pagina's per kantje?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Print je dit dubbel of enkelzijdig?
Die staat vooral heel vroeg op en dan kan ik niet meer slapen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En Cali elke nacht al die pagina's netjes in doorzichtige mapjes doen om ze in mint condition te houden?
Je moet wel een beetje op je eigen gezondheid passen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toevallig gisteren met een collega ook over gehad. Dat het dit jaar wel erger is met overwerk dan andere jaren.
Uitgeprint voordat die verwijderd is.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laatste post van Dimmy is een collector’s item.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |