Ben je wel weer 2 uur verderquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de A15 afjakkeren en je staat in Kleve
Kwieuwsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, wilde net mijn ETA voor morgen melden, 07:46
Ik was het alweer vergetenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel beter dan mensen die je pijpsletje noemen op straat
Er gaan hele touringcars vanuit Utrecht naar Duitsland omdat het goedkoper isquote:
Ik zit in een aantal haak-, bak-, en patiėntengroepen. Voor de rest doe ik geen zak meer met facebook neequote:
Oh ja, zeer waardevolquote:
Ja, genieten.quote:
quote:
Maar ik moet dan eerst nog heel naar Utrechtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er gaan hele touringcars vanuit Utrecht naar Duitsland omdat het goedkoper is
Persoonlijk heb ik wel wat drogistspul wat aardig aantikt en ik heb lang en breed mn brandstof eruit
Waarschijnlijk dat ik sowieso tot 17 uur weer werk. Net als vandaag. 7:30 begonnen en om 17 uur gestopt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
6.30 uur hier, normaal ook 6 uur, maar ik heb nog tot 16.00 uur een overleg
*Bombastic eyeroll
Ja, dat schiet niet echt opquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik moet dan eerst nog heel naar Utrecht
Heb je het idee dat je het werk van 2 mensen doet?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ik sowieso tot 17 uur weer werk. Net als vandaag. 7:30 begonnen en om 17 uur gestopt.
Maar ik hebnog niet echt het idee dat de berg werk minder wordt.
Hangt ook van de user afquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
FOK! is trouwens de enige plek waarop de doodnormalesmiley passief agressief op me overkomt.
Ja financieel gezien is het wel rendabel, maar het kost je gewoon een hele dag in je weekend, wanneer ook de rest van Nederland daar isquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er gaan hele touringcars vanuit Utrecht naar Duitsland omdat het goedkoper is
Persoonlijk heb ik wel wat drogistspul wat aardig aantikt en ik heb lang en breed mn brandstof eruit
Ik denk wel dat dit waar is.quote:
Ik zat al in geen groepen en was al erg inactief erop. Ik werd vaker in berichten getagd door anderen dan dat ik zelf iets plaatste.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit in een aantal haak-, bak-, en patiėntengroepen. Voor de rest doe ik geen zak meer met facebook nee
Hoeist... met je beren op de weg.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja financieel gezien is het wel rendabel, maar het kost je gewoon een hele dag in je weekend, wanneer ook de rest van Nederland daar is
Ja, of meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je het idee dat je het werk van 2 mensen doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |