Oh ja de Mediamarkt. Is ook een van de weinige plekjes in HC die nog relatief "authentiek" zijnquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoefde gelukkig niet door die tunnel.
Maar wel door de winkelstraat erboven. En daar lagen ze ook te slapen. Zo ongeveer waar nu de ingang van de Mediamarkt is.
Ik weet nog dat die er nog niet zat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja de Mediamarkt. Is ook een van de weinige plekjes in HC die nog relatief "authentiek" zijn
Je weet maar nooitquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo melden? Sliep hij daar niet dan?
Het is maar goed dat ik bij voorbaat al niet naar de spinnen ging kijken (als de dood voor), want ik denk dat ik een gat in het dak had geslagenquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar nu de Mediamarkt zit daar had je een toffe dierenwinkel, op de toonbank glazen hokjes met spinnen. Groot bord aan het plafond hangen met de tekst dat je niet op het glas mocht tikken. Die leiers hadden een grote nepspin aan een touwtje achter het bord gehangen en die konden ze van afstand laten zakken. Stonden er een groepje meiden naar die spinnen te kijken dan lieten ze die nepspin zakken. Ik weet waar de uitdrukking, een gat in de lucht springen, vandaan komt.![]()
![]()
Ohquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat die er nog niet zat.
Ik heb wel eens laveloos op straat gelegenquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo melden? Sliep hij daar niet dan?
Ik kwam al heel jong op HC.quote:
Het is wel veranderd sinds de tijd dat de dierenwinkel er zat.quote:
Ik geloof dat ik de dierenwinkel (minus de spinnen dan) leuker had gevonden dan de MMquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam al heel jong op HC.![]()
Daar zat die dierenwinkel en die moest wijken voor de MM.
De Freerecordshopquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die lagen vaak op dat "pleintje" vlak voor waar de Freerecordshop zat.
Dat was wel even een domperquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De Freerecordshop
Jammer alleen dat die niet free was
Zeker, als je die zijstraat naar de AH liep had je daar een gave grote oosterse winkel zitten waar ik wierook haalde. Als je voorbij de vd rechts ging dan had je daar Nature and discoveries zitten, echt een winkel voor Prisha. Soort reiswinkel met allemaal informatie en spullen voor als je naar vreemde landen ging.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de dierenwinkel (minus de spinnen dan) leuker had gevonden dan de MM![]()
De MM was vroeger nog wel een handige winkel voor als je even een elektronisch onderdeel miste. Tegenwoordig is het gewoon een schreeuwerige winkel waar je voor het minste of geringste stekkertje een rib uit je lijf betaalt.
Aoibhin: De waaier in mijn woonkamer komt uit die oosterse winkel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker, als je die zijstraat naar de AH liep had je daar een gave grote oosterse winkel zitten waar ik wierook haalde. Als je voorbij de vd rechts ging dan had je daar Nature and discoveries zitten, echt een winkel voor Prisha. Soort reiswinkel met allemaal informatie en spullen voor als je naar vreemde landen ging.
Tegenover de dierenwinkelquote:Op woensdag 26 maart 2025 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
De witte boekenwinkel voor goedkope boeken en knaakland waar alle rotzooi F2,50 kostte.
Witte boekenwinkel bestaat nog toch?. Daar kan je zelfs nog dingen kopen van de FRS.quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
De witte boekenwinkel voor goedkope boeken en knaakland waar alle rotzooi F2,50 kostte.
Volgens mij kan ik me die Oosterse winkel nog wel herinneren ja!quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker, als je die zijstraat naar de AH liep had je daar een gave grote oosterse winkel zitten waar ik wierook haalde. Als je voorbij de vd rechts ging dan had je daar Nature and discoveries zitten, echt een winkel voor Prisha. Soort reiswinkel met allemaal informatie en spullen voor als je naar vreemde landen ging.
Oh wauw!quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aoibhin: De waaier in mijn woonkamer komt uit die oosterse winkel.
Nu de Amazing Oriental dus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |