Nu scheelt het dat dit soort drank niet zo snel overstuur gaatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit je vervolgens met 6 aangebroken flessen.
Maak je er nog een paarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit je vervolgens met 6 aangebroken flessen.
Lekker op de dinsdagavond.quote:
Ik heb citroensapquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ingrediënten Long Island Iced Tea
15 ml gin
15 ml tequila
15 ml wodka
15 ml witte rum
15 ml triple sec
60 ml cola
10 ml citroensap
Schijfje citroen
Ja hoor, heb er wel een aantal gehad. Zombie oa. Maar vond de zaken waar mijn vrienden toen heengingen waar ze die dingen maakten niet zo leuk eigenlijk. Dus niet vaak gedaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit was op vakantie, want toen viel de prijs wel mee en had ik het geduld om lang te wachten op mn drankje. Hou je beetje van cocktails?
Ik nietquote:
Het is echt zo bitterquote:
Die vind ik ook goedquote:
Ahquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja hoor, heb er wel een aantal gehad. Zombie oa. Maar vond de zaken waar mijn vrienden toen heengingen waar ze die dingen maakten niet zo leuk eigenlijk. Dus niet vaak gedaan.
Zelf maken lijkt me nog wel leuk (quelle surprise) maar ik drink hier thuis maar weinig dus dan komt het er niet van.
Mag een mocktail ook?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
is het weer tijd voor een cocktail meet?
Ik heb de Gordon variant en ik maak er gewoon een lekkere mix van of met tonix water en dan nog wat besjes uit de vriezer erin of met rose lemonadequote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is echt zo bitterof had ik toevallig een hele bittere?
[..]
Die vind ik ook goed
*Spitst orenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je hoeft niet te doen alsof, we weten allemaal dat dat gewoon een ordinaire vreetmeet wordt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hoeft niet te doen alsof, we weten allemaal dat dat gewoon een ordinaire vreetmeet wordt.
Waar jij dan ook bij aanwezig bent.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hoeft niet te doen alsof, we weten allemaal dat dat gewoon een ordinaire vreetmeet wordt.
Oef dat wil ik zienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar jij dan ook bij aanwezig bent.
Anders kom ik naar je toe en ga ik je raam bekogelen met oudbakken muffins.
Je weet niet waar mijn huis woontquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar jij dan ook bij aanwezig bent.
Anders kom ik naar je toe en ga ik je raam bekogelen met oudbakken muffins.
Hmm, ik had een simpele van de gall en gall met een neutrale smaak lees ik net.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb de Gordon variant en ik maak er gewoon een lekkere mix van of met tonix water en dan nog wat besjes uit de vriezer erin of met rose lemonade
Ja, dat hoop je dan maar he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |