Dit zeg je tegen jezelf neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo worden we nooit oppervlakkige zuipvrienden met dit soort aparte standpunten.
Volgens mij is ieder mens best dom, rip mensquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blijkbaar moest de chauffeur een noodstop maken door een andere auto, en ramde zijn lading de cabine er af. Die lag een paar meter verder. Hij is een paar uur later overleden.
[ afbeelding ]
Jeez.
Je aanname is niet terecht.quote:
quote:
Als groep zijn mensen dom ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij is ieder mens best dom, rip mensdat zou best slim zijn
Wat is het?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
Donderdag is mijn vader jarig
De doos van het cadeau kwam met een hengsel.
[ afbeelding ]
Dus heb er maar omheen ingepakt
Playstation 5.quote:
mooi pakpapier zegquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
Donderdag is mijn vader jarig
De doos van het cadeau kwam met een hengsel.
[ afbeelding ]
Dus heb er maar omheen ingepakt
Een weerstation met fancy buitenmeterquote:
Ja leuk hequote:
dat heb ik mijn vader ook een keer cadeau gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een weerstation met fancy buitenmeter
Oeh. Nice.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een weerstation met fancy buitenmeter
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat heb ik mijn vader ook een keer cadeau gedaanhad grmbl als tip gegeven omdat ik niet wist wat ik moest geven
Hadden ze wel de goede foto's?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
Bijzonder. Ik zat voor jan lul te wachten want ineens was het niet meer nodig om mijn vulling te vervangen. Vorig jaar zomer moest dat wel een keer dit jaar maar hey prima.
Fijn.quote:
Ik heb net wel controle gehad en schoonmaak. En ik heb ook aangegeven dat ik nog een afspraak had omdat te laten doen maar mijn tandarts ziet er geen reden toe. Ik heb er ook geen last van.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hadden ze wel de goede foto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |