quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Opgehind staat netjes...
Haar fansite is trouwens ook meteen uit de lucht gehaald...
quote:
Op zondag 2 maart 2003 16:10 schreef Christine het volgende:[..]
Haar fansite is trouwens ook meteen uit de lucht gehaald...
Maar goed, kreeg toch wel kippevel gisteren.
Hind je was top hoor!!!
quote:LOL
Op zondag 2 maart 2003 18:25 schreef Stranger het volgende:
Nou ja, ik vind het ineens een stuk minder erg dat ik de finale niet kan zien.
Ik denk niet dat DAT nou zoveel aan de stemmen heeft gedaan. Ik denk eerder dat wat al gezegd was dat Dewi stemmers naar Jamai danwel Jim zijn gegaan!
Maandag 3 maart, Zo bedrukt als de stemming vorige week was na afloop van Idols, zo veel praatjes hadden de kandidaten deze week. Het vertrek van Dewi leidde tot een emotionele ontlading, waar iedereen stil van werd. Het afvallen van Hind en het bekend worden van de finalisten leidde tot opluchting: eindelijk weet iedereen waar hij of zij aan toe is.
Hind mocht dan meteen na het horen van het oordeel op de studiovloer in tranen uitbarsten, toen ze na een uurtje de pers te woord stond, kwamen daar geen tranen meer bij kijken. Vorige week was ze stilletjes, zei bijna geen woord. Zaterdagavond had ze praatjes voor tien. Althans voor haar doen, want een echte prater zal de negentienjarige Hind nooit worden.
'Misschien is dit uiteindelijk wel beter voor mijn carrière. De winnaar moet van allerlei verplichte dingen doen. Voor hem wordt de druk hoog. Ik kan toch een beetje in de luwte blijven, mijn vrijheid houden. Ik houd erg van vrijheid.'
De uitschakeling had ze niet echt zien aankomen. Ze had een rustige week en werkte vol vertrouwen naar zaterdag toe. Met haar prima stem was Hind voor velen dé winnaar van Idols. Toch kan ze zich achteraf wel iets voorstellen bij haar uitschakeling. 'Jim is een echt pop-idool en Jamai heeft een heel sterke uitstraling.'
En wat bovendien een rol zou kunnen spelen, is dat waarschijnlijk meer meisjes dan jongens stemmen op hun favoriete Idols-kandidaat, vermoedt jurylid Jerney Kaagman. En meisjes stemmen weer op jongens. Kaagman had Hind graag in de finale gezien. Om ook een vrouw op het hoogste podium te hebben, maar ook omdat Hind gewoonweg het beste zingt van de drie. 'Maar je ziet dat er meer meetelt dan alleen je stem.'
Wat Hind betreft is de eindzege nu aan Jamai. 'Hij is mijn maatje. Hij heeft zoveel uitstraling, ook al is hij geen echt popidool. Hij voelt meer voor musical of presenteren. Jim is natuurlijk ook goed, zeker als je bedenkt dat hij pas vijftien jaar oud is.' Voorlopig blijft Hind nog druk met Idols.
De komende week heeft ze al een volle agenda met allerlei uitnodigingen. Daar komt Ahoy' nog eens bij en mogelijk een single. De havo-scholiere weet dan ook één ding zeker: van school komt de komende tijd weinig.
quote:Past precies bij haar.
Op maandag 3 maart 2003 19:20 schreef Christine het volgende:
Net op RTL Boulevard: Hind heeft al auditie gedaan voor de musical De Lion King. Volgens de spelregels van het programma mag dit helemaal niet, maar daar trekt ze zich niets van aan.
Hind komt ver, vooral met zo'n stem. Ik ben een groot Hind fan
en heb daarom een wallpaper gemaakt:
quote:Leuk!!!
Op maandag 3 maart 2003 19:39 schreef Christine het volgende:
Hind is morgen samen met Dewi te zien bij Kevin Masters
quote:THANKS!!!
Op maandag 3 maart 2003 19:39 schreef Christine het volgende:
Hind is morgen samen met Dewi te zien bij Kevin Masters
Ik vond het wel stom trouwens dat ze niet bij Life & Cooking was zondag. Ik wil haar zien interacten met Carlo en Irene, demmit.
.
quote:OMG beste zangeres van nederland? dat lijkt me nou wel weer wat overdreven
Op dinsdag 4 maart 2003 13:19 schreef SmashBro het volgende:
Ik geloof dat Hind gewoon de beste zangeres is van Nederland, ik kan iig niemand anders bedenken die beter zou zijn.Ik vond het wel stom trouwens dat ze niet bij Life & Cooking was zondag. Ik wil haar zien interacten met Carlo en Irene, demmit.
.
quote:Nee hoor. Ze zingt gewoon zo prachtig! Wie is dan volgens jou de beste zangeres van Nederland?
Op dinsdag 4 maart 2003 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
OMG beste zangeres van nederland? dat lijkt me nou wel weer wat overdreven
quote:Hind is 19...Die kan zich nog tig jaar ontwikkelen.
Op dinsdag 4 maart 2003 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
OMG beste zangeres van nederland? dat lijkt me nou wel weer wat overdreven
Gladys Grace heeft ook een waanzinnige stem, maar daar hoor je ook nooit meer wat van.
Anita Meijer kan toch eigenlijk ook geweldig zingen!
quote:Die roeleert ook.
Op dinsdag 4 maart 2003 16:48 schreef Vamos het volgende:
Anita Meijer kan toch eigenlijk ook geweldig zingen!
Maar je hebt idd wel een punt wat betreft musicals, daar zitten ook heel wat geweldige zangeressen. Maar qua Nederlandse popzangeressen enzo kan ik echt niemand bedenken (het lijkt sowieso wel of we er maar heel weinig hebben, verder dan de geijkte paden als Sita, Anouk, Trijntje e.d. kom ik niet eens) die mooier zingt dan Hind.
Marco Borsato en Hind .... hopelijk zal het niet lang duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |