Ik vind Hind
. Ze heeft een leuke uitstraling en een prachtige stem. Jammer dat een aantal mensen zo op haar zit af te geven omdat ze wel of niet op de juiste manier reageert. Laten we niet vergeten dat ze allemaal nog ontzettend jong zijn en misschien hebben ze allemaal op hun manier nog het een en ander te leren.
Overigens hoop ik wel dat ze eens volledig uit haar dak gaat en wat minder gecontroleerd gaat zingen. Maar van mij mag ze winnen!
quote:Inderdaad, dat zou echt tof zijn. En het is wel een beetje zo dat ze uptemponummers ook als ballads zingt. Daar zal ze ook aan moeten werken, want het lijkt me dat ze straks ook uptemponummers zal gaan uitbrengen (alleen ballads wordt ook saai op den duur).
Op woensdag 26 februari 2003 22:36 schreef wijnand01 het volgende:
Overigens hoop ik wel dat ze eens volledig uit haar dak gaat en wat minder gecontroleerd gaat zingen.
Maar voor de rest is ze natuurlijk geweldig. Onwijs goed en hartstikke leuk, wat wil je nog meer? Toen ze Heaven zong kreeg ik weer kippenvel.
quote:Uit een of andere Story van een paar weken geleden.
Zoals Jim en Jamai het uitstekend met elkaar kunnen vinden, zo hebben ook Hind en Dewi elkaar gevonden binnen de Idols-familie.
Hind heeft in Idols zowel vrienden als vijanden gemaakt. Ze vertelt: "Net als bij Big Brother kruipen ook bij Idols mensen naar elkaar toe. Ik kon het bijvoorbeeld gewoon niet goed vinden met Joel. Op de een of andere manier klikte het niet tussen ons. Hij riep ook tegen iedereen dat ik arrogant en luidruchtig was. Ik heb zelfs ergens gelezen dat hij dacht dat ik op hem neerkeek. Onzin, in principe heb ik met niemand problemen en gun ik iedereen het beste. Het is volgens mij echt zijn probleem geweest. Maar het is natuurlijk logisch dat je met de een iets meer hebt dan met de ander.
Hind verandert qua uiterlijk met de week. Wordt ook steeds uitdagender. "Klopt, natuurlijk krijg ik goede adviezen van styliste Xandra Brood, maar ook Dewi stimuleert mij enorm. Zij heeft echt lef qua outfit en kapsels. Zij is echt een idol en gaat volgens mij ook winnen."
Dewi moet lachen om deze voorspelling. "Voorlopig is Jim nog steeds favoriet. Want ondanks dat hij afgelopen week in de gevarenzone terechtkwam en naast Bas op de kruk plaats moest nemen, is hij volgens mij bij het publiek nog altijd de grootste favoriet.
quote:Zo zie je maar weer. Ze is net als iedereen: Ook zij heeft een hekel aan Joel
Op donderdag 27 februari 2003 15:32 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Uit een of andere Story van een paar weken geleden.
En dat terwijl die eerder nooit durfde wie hij dacht dat eruit zou gaan

Er worden alleen posters gedrukt van de twee laatste finalisten, betekent dit dan dat Hind zowiezo in de finale komt?
quote:Wel vreemd idd dat ie dat zegt.
Op vrijdag 28 februari 2003 08:13 schreef calvobbes het volgende:
Henk Jan vertelde net bij 3FM dat die vreest dat Hind eruit gaatEn dat terwijl die eerder nooit durfde wie hij dacht dat eruit zou gaan
quote:Ja, maar daarna had hij het er over dat Jim er niet meer bij zou zijn (niet precies in die woorden, maar ongeveer), zoals ik ook al in het Jim-topic zei.
Op vrijdag 28 februari 2003 11:27 schreef schatje het volgende:
Wel vreemd idd dat ie dat zegt.
Ik was trouwens ook vorige week bij d elive uitzending en zou toch zweren dat ik ook Hind op de foto zag gaan met fans. Zag niet dat ze wegging met 'bodyguards', maar ik heb ook niet uren staan wachten toen het was afgelopen.
quote:zul je zien dat Jamai eruit gaat.
Op vrijdag 28 februari 2003 12:19 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ja, maar daarna had hij het er over dat Jim er niet meer bij zou zijn (niet precies in die woorden, maar ongeveer), zoals ik ook al in het Jim-topic zei.
Ze vertelt: "Net als bij Big Brother kruipen ook bij Idols mensen naar elkaar toe. Ik kon het bijvoorbeeld gewoon niet goed vinden met Joel. Op de een of andere manier klikte het niet tussen ons. Hij riep ook tegen iedereen dat ik arrogant en luidruchtig was. Ik heb zelfs ergens gelezen dat hij dacht dat ik op hem neerkeek. Onzin, in principe heb ik met niemand problemen en gun ik iedereen het beste. Het is volgens mij echt zijn probleem geweest. Maar het is natuurlijk logisch dat je met de een iets meer hebt dan met de ander.
/Quote
Hind heeft mensenkennis! Als je een paar weken geleden in de Nieuwe Revu het verhaal over Joel zou hebben gelezen, ik heb er een paar stukjes in zijn topic over gequote, dan weet je wie er echt arrogant is: Joel!
En over dat wel of niet huilen. Iedereen reageert anders in dit soort situaties. Ik vond het ook best sneu voor Dewi, maar ze ging niet dood of zo. Wat betreft vond ik die huilbuien van de heren Smits en Van Tijn wel een beetje too much!
Ik ga morgenavond voor de zekerheid maar een paar keer sms'en op Hind, want ik denk dat veel mensen denken: Hind gaat er toch niet uit!
Hind
quote:Hee, wat toevallig. Hind was vanmorgen bij Edwin Evers op 538. Ze zong na veel aandringen een stukje van 'Feel'.
Henk Jan vertelde net bij 3FM dat die vreest dat Hind eruit gaatEn dat terwijl die eerder nooit durfde wie hij dacht dat eruit zou gaan
quote:Haha, zo wie zo lekker van hem dat hij het nu al zegt. Hm...misschien wilt hij op deze manier juist de luiseraars beinvloeden en juist ervoor laten zorgen dat het publiek op Hind gaat stemmen.
Maar ze kwam daar dus niet door heen omdat de vakjury het nummer niet geselecteerd had (Jerney heeft haar vast niet doorgelaten!
). Maar het viel toch allemaal tegelijkertijd met Idols en ze vindt het niet jammer dat ze niet is doorgegaan.
quote:
Ik ben paar keer bij de liveshows geweest maar Hind loopt er bij als de koningin als de camera niet draait.
Na afloop van Idols stonden we te wachten op Jamai en zijn familie en kwam Hind naar buiten met 2 bodyguards. Eén vent van de security liep daar nog vooruit om "de weg vrij te maken" (we stonden daar met hooguit 20 mensen).
Ze hield haar hoofd ver in haar jas, zodat niemand foto's kon maken.
Voordat ze naar buiten liep stond ze te lachen met d'r familie binnen.
Me vriendin Bonnie gaat iedere week naar de liveshows en tis iedere week hetzelfde. Bovendien merkte een familie lid van een andere Idol op: "Dat heet nou sterallures!".
De weken daarvoor stonden daar ook Hindfans, ze is nog te beroerd om even te zwaaien naar die fans. Zeg nou zelf, even zwaaien moet toch geen moeite zijn?
En zo bevestigd eigenlijk iedereen die ik spreek en die familie of aanverwant van 1 van de Idols is wel dat het Hind totaal naar haar hoofd gestegen is.
Vrij opmerkelijk want die Idols gaan verder met elkaar enorm goed om!
quote:Ja, en daarom mag ze gewoon niet winnen vind ik.
Op zaterdag 1 maart 2003 12:52 schreef GerardVanAs het volgende:
Stukje van een ander forum over Hind;
[..]
quote:Dat heb ik precies hetzelfde. Zie Jim liever verdergaan dan Hind.
Op zaterdag 1 maart 2003 12:55 schreef lin1406 het volgende:[..]
Ja, en daarom mag ze gewoon niet winnen vind ik.
Jamai en Jim zijn wel leuk met hun fans en zijn gewoon gebleven.
Ik ben geen fan van Jim, verre van dat, maar vind hem veel
sympathieker dan Hind.
Nog een toevoeging op eerder geplaatst stukje van me;
quote:
Ik begrijp wel dat performen heel belangrijk is voor een artiest.
Maar d'r staan daar grietjes buiten die hele prepaidkaarten aan Hind verSMSsen om d'r de finale in te steunen.
Dan is even zwaaien toch niet teveel gevraagd.
In het geval van Idols word het Idool wel gemaakt door het publiek!Zoals Jamai gaat met iedereen op de foto, deelt net zoveel handtekeningen uit als dat er liefhebbers staan.
Want... zeggen zijn ouders... het is zo'n kleine moeite en kennelijk zoveel plezier voor diegene die zo'n foto of handtekening krijgt.
Dat is de instelling toch wel! Gewoon nuchter blijven en je fans respecteren.Overigens doet Jim ook erg zijn best.
[Dit bericht is gewijzigd door GerardVanAs op 01-03-2003 13:07]
Ik hoop echt dat ik vanavond in het Hind topic honderd van deze icoontjes mag posten -->
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 19:30 schreef Christine het volgende:
Die berichten bevestigen voor mij alleen maar wat ik allang dacht...Ik hoop echt dat ik vanavond in het Hind topic honderd van deze icoontjes mag posten -->
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |