abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 februari 2003 @ 11:40:34 #101
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8705293
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 11:38 schreef schatje het volgende:

[..]

Blaat weereens onzin.

(van jou geleerd!)
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_8705313
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 09:47 schreef Christine het volgende:

[..]

Oja, dat verklaart vast ook waarom ze helemaal in elkaar stortte en huilend wegliep van het podium toen ze hoorde dat Dewi niet door mocht naar de volgende ronde... en dat verklaart vast ook waarom ze eigenlijk helemaal niet blij was dat ze zelf door was, omdat nu één van haar drie vrienden moest afvallen.

Nee, ik denk écht dat je gelijk hebt.

Check check dubbelcheck even Tom's posticon..
  dinsdag 25 februari 2003 @ 11:44:48 #103
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8705373
"Ja, laten we lekker iemand die we totaal niet kennen arrogant noeman vanwege een paar berichten of beelden! En vooral geen rekening houden met het feit dat ze in een heel erg populair programma zitten en misschien niet helemaal gewoon op dingen reageren zoals ze dat buiten 'Idols' wel doen!"

pi_8705406
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 11:44 schreef scanman01 het volgende:
"Ja, laten we lekker iemand die we totaal niet kennen arrogant noeman vanwege een paar berichten of beelden! En vooral geen rekening houden met het feit dat ze in een heel erg populair programma zitten en misschien niet helemaal gewoon op dingen reageren zoals ze dat buiten 'Idols' wel doen!"

Jah goed idee Scan!
pi_8706037
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 13:33 schreef Tom_Tom- het volgende:

mag wel voor een keer he?
pi_8709059
Het ergste is nog wel dat de gelijkenis nog treffend is ook.

Sorry Tom_Tom- en alle andere fans.

dinsdag 25 februari 2003 @ 14:58:33 #107
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8709441
Het wordt nu een beetje triest met de reacties.... Jammer.
pi_8709654
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 14:58 schreef scanman01 het volgende:
Inderdaad...en er wordt ook wel op heel rare dingen gelet. Of ze huilt of niet...pfff, je huilt als je moet huilen en je huilt niet als je niet moet huilen. Het zou pas onoprecht zijn als ze zou huilen om zo sympathiek over te komen bij de kijker.

Overigens kan het mij helemaal geen hout schelen of ze irl aardig is of niet. We hoeven toch geen vrienden met haar te worden? Het gaat meer om de muziek.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8709790
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 12:25 schreef krelis het volgende:

[..]

mag wel voor een keer he?

pi_8710397
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 15:09 schreef Angeles het volgende:
Inderdaad...en er wordt ook wel op heel rare dingen gelet. Of ze huilt of niet...pfff, je huilt als je moet huilen en je huilt niet als je niet moet huilen. Het zou pas onoprecht zijn als ze zou huilen om zo sympathiek over te komen bij de kijker.

Overigens kan het mij helemaal geen hout schelen of ze irl aardig is of niet. We hoeven toch geen vrienden met haar te worden? Het gaat meer om de muziek.

Vind ik ook. Helemaal mee eens!
pi_8710604
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 14:58 schreef scanman01 het volgende:
nah ik bedoelde het niet lullig. eerder als een geintje. ik vind haar serieus goed. ze kan echt mooi zingen en is verder ook niet lelijk.

daarom zei ik al mag wel voor een keer he? maar voel je niet aangevallen fans, van mij mag ze winnen en dan zou het verdient zijn.

t'is een lief/leuk goed zingend meisje.

pi_8711893
Tis alleen een beetje vreemd dat ze alleen maar stond te grijnzen terwijl iedereen in tranen was.
Toen de camera's nog draaiden veegde ze nog voor de vorm wel even die droge ogen van d'r.
Maakt mij allemaal niet uit maar kan me niet aan het idee ontrekken dat ze arrogant is.
En ik vind dat zielig voor die fans, die ze straal voorbij loopt.
Een lach, even zwaaien, een "Hallo"...
Dat kost zo weinig en die fans zijn daar zo blij mee.
This is my world This is my planet And My Planet ROCKS
pi_8711938
Misschien is ze gewoon dolblij dat ze door is Moet kunnen toch? Dewi gaat heus niet dood hoor, daar kunnen ze nog elke dag mee afspreken...
pi_8712123
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 17:09 schreef DoucheMeermin het volgende:
En ik vind dat zielig voor die fans, die ze straal voorbij loopt.
Een lach, even zwaaien, een "Hallo"...
Dat kost zo weinig en die fans zijn daar zo blij mee.
Dat vind ik ook niet zo netjes nee, maar verder ben ik het met Karoltje eens.
pi_8712231
quote:
Hind volgt nauwlettend wat er zoal in de pers over haar verteld wordt : "Ik probeer alle bladen te kopen waarin over mij geschreven wordt. Ook het internet houd ik goed in de gaten. Ik zou het verschrikkelijk vinden als er leugens over mij verspreid worden, helemaal als het met m'n geloof te maken heeft. Er verschijnt de laatste tijd erg veel in de media, daarom is het moeilijk bij te houden. Maar ik doe m'n best." Voor wie het trouwens niet mocht weten : de zangeres is ook dagelijkse bezoeker van deze site !
bron
pi_8717050
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 17:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hind volgt nauwlettend wat er zoal in de pers over haar verteld wordt : "Ik probeer alle bladen te kopen waarin over mij geschreven wordt. Ook het internet houd ik goed in de gaten. Ik zou het verschrikkelijk vinden als er leugens over mij verspreid worden, helemaal als het met m'n geloof te maken heeft. Er verschijnt de laatste tijd erg veel in de media, daarom is het moeilijk bij te houden. Maar ik doe m'n best." Voor wie het trouwens niet mocht weten : de zangeres is ook dagelijkse bezoeker van deze site !
Kan ze dan zeker haar "imago" op fine-tunen de zaterdag erop
This is my world This is my planet And My Planet ROCKS
pi_8718325
quote:
Maar..... Het is helemaal niet waar dat ze niet met haar fans praat, dat doet ze wel, ik ben er toevallig niet bij geweest, maar ik heb wel van andere fans gehoord dat ze gewoon met Hind hebben gepraat na de uitzending of met haar op de foto zijn geweest of een handtekening hebben gekregen!!!
Tegenstrijdige verhalen.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 23:33:33 #118
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8719901
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Tegenstrijdige verhalen.

Heb geen foto gezien hoor

Wij hebben dankzij (de familie van) Jim en Jamai een prijs kunnen weggeven, namelijk een gesigneerde fotokaart van de 2.

Dat zal met Hind niet lukken

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  woensdag 26 februari 2003 @ 09:44:29 #119
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8724374
Ach, zolang de enige kritiek die men op Hind heeft is haar ogenschijnlijke arrogantie, die volledig gebaseerd is op enkele momenten waarin ze misschien naliet iets te doen of screenshots dat ze toevallig iets wat een grijns was op haar gezicht toverde, ben ik niet ongerust.

Bij anderen wordt er over de stem gezeken, over ronduit geirriteerd zijn aan 'geforceerd grappig zijn, over vermeende homosexualiteit, over dom zijn om al zo vroeg een kind te krijgen, over superlelijk zijn. Dat vind ik allemaal een stuk erger eigenlijk.

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_8724634

pi_8725379
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 09:44 schreef Vamos het volgende:
Ach, zolang de enige kritiek die men op Hind heeft is haar ogenschijnlijke arrogantie, die volledig gebaseerd is op enkele momenten waarin ze misschien naliet iets te doen of screenshots dat ze toevallig iets wat een grijns was op haar gezicht toverde, ben ik niet ongerust.

Bij anderen wordt er over de stem gezeken, over ronduit geirriteerd zijn aan 'geforceerd grappig zijn, over vermeende homosexualiteit, over dom zijn om al zo vroeg een kind te krijgen, over superlelijk zijn. Dat vind ik allemaal een stuk erger eigenlijk.

mwah. zo heeft iedereen wat.
pi_8734464
Gij Hind wordt hierover gezeken omdat er gewoon niks op haar stem valt aan te merken Dat kan je van de anderen niet zeggen!
  woensdag 26 februari 2003 @ 18:16:00 #123
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8734569
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:09 schreef karoltje het volgende:
Gij Hind wordt hierover gezeken omdat er gewoon niks op haar stem valt aan te merken Dat kan je van de anderen niet zeggen!
Ik vind haar stem een beetje saai, beetje te normaal.
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_8736086
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:16 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Ik vind haar stem een beetje saai, beetje te normaal.

woensdag 26 februari 2003 @ 21:36:37 #125
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8738340
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:44 schreef karoltje het volgende:

[..]

Ja, er zit geen venijn in, gewoon net zo eentonig als Jim, maar wel mooi eentonig, maar na een tijdje verveelt het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')